Customer Service Representative with German | HRK
irc ukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menu
HRK jest jedną z największych i najbardziej doświadczonych polskich organizacji doradczych z obszaru zarządzania kapitałem ludzkim. Dostarczamy naszym klientom rozwiązania potrzebne na każdym etapie cyklu życia pracownika w organizacji ? od rekrutacji i employer brandingu, poprzez ocenę i rozwój pracowników, obsługę kadr i płac, aż po outplacement. Istniejemy od 2000 roku i działamy w oparciu o zespoły wyspecjalizowane w obsłudze poszczególnych branż. Posiadamy oddziały w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Katowicach, Krakowie i Łodzi.

Customer Service Representative with German

Praca zdalna

Zadania:

  • Obsługa zapytań od klientów i dostawców (telefon i e-mail),
  • Wsparcie klientów pod kątem udzielania informacji,
  • Analiza dokumentów finansowych,
  • Aktualizowanie danych w systemie.

Wymagania:

  • Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego (B2) oraz angielskiego na poziomie komunikatywnym (B1),
  • Dobra organizacja pracy oraz kreatywność w działaniu,
  • Mile widziane doświadczenie w pracy w obsłudze klienta,
  • Umiejętności organizacyjne i interpersonalne,
  • Chęć rozwoju w międzynarodowej firmie.

Oferujemy:

  • Całkowitą pracę zdalną w godzinach biurowych,
  • Umowę o pracę,
  • Pracę na nowoczesnym oprogramowaniu i najlepszym dostępnym sprzęcie na rynku,
  • Przyjazne środowisko pracy,
  • Atrakcyjny pakiet benefitów.

 

 

 



Zapoznaj się z naszą Klauzulą informacyjną HRK w związku z Rozporządzeniem RODO o Ochronie Danych Osobowych: