Samodzielna Księgowa (k/m) | HRK
irc ukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menu
HRK Finance specjalizuje się w rekrutacji wysokiej klasy ekonomistów na potrzeby organizacji międzynarodowych oraz wiodących spółek z kapitałem polskim. Dla naszych klientów pozyskujemy ekspertów i menedżerów oraz pracowników średniego szczebla w działach finansów. Posiadamy unikalne doświadczenia w budowaniu całych struktur centrów finansowych. Zespół działa w ramach HRK S.A. jednej z największych firm doradczych z obszaru zarządzania kapitałem ludzkim. Oferujemy usługi rekrutacji kadry średniego i wyższego szczebla, badań i rozwoju potencjału zawodowego (łącznie z badaniami Assessment/Development Centre), budowania ścieżek kariery, employer brandingu oraz obsługę kadr i płac. Posiadamy oddziały w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Katowicach, Krakowie i Łodzi.

Dla naszego Klienta, firmy z branzy budowlanej, poszukujemy osoby na stanowisko Samodzielnej Księgowej (k/m)

Samodzielna Księgowa (k/m)
lokalizacja: Warszawa

Zadania:

  • Zapewnianie kompleksowej obsługi księgowej dla firmy budowlanej, odpowiedzialność za 10 spółek;
  • Przygotowywanie deklaracji podatkowych i sprawozdań finansowych;
  • Księgowanie faktur kosztowych i przychodowych oraz wyciągów bankowych;
  • Naliczanie amortyzacji od środków trwałych;
  • Kontakty z kontrahentami oraz windykacja należności.

 

Wymagania:

  • Co najmniej 3 letnie doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku;
  • Wykształcenie wyższe ekonomiczne (finanse i rachunkowść lub pokrewne);
  • Doświadczenie w pracy w firmie budowlanej będzie dodatkowym atutem;
  • Mile widziane uprawnienie do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych lub ukończony kurs głównego/samodzielnego księgowego;
  • Mile widziana znajomość programu księgowego MS Dynamics 365, systemu HFM;
  • Bardzo dobra znajomość pakietu Office (w szczególności Excel);
  • Dobra znajomość j. angielskiego;
  • Rozwinięte umiejętności analityczne;
  • Duże skupienie na szczegóły .


Zapoznaj się z naszą Klauzulą informacyjną HRK w związku z Rozporządzeniem RODO o Ochronie Danych Osobowych: