Główny Księgowy/ Główna Księgowa | HRK
irc ukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menu
HRK jest jedną z największych i najbardziej doświadczonych polskich organizacji doradczych z obszaru zarządzania kapitałem ludzkim. Dostarczamy naszym klientom rozwiązania potrzebne na każdym etapie cyklu życia pracownika w organizacji ? od rekrutacji i employer brandingu, poprzez ocenę i rozwój pracowników, obsługę kadr i płac, aż po outplacement. Istniejemy od 2000 roku i działamy w oparciu o zespoły wyspecjalizowane w obsłudze poszczególnych branż. Posiadamy oddziały w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Katowicach, Krakowie i Łodzi.

Dla naszego Klienta, renomowanej organizacji działającej w sektorze publicznym, poszukujemy kandydatów/kandydatek na stanowisko:

 

Główny Księgowy/ Główna Księgowa
miejsce pracy: Poznań

Zakres obowiązków:

  • nadzór nad prowadzeniem ksiąg rachunkowych,
  • sporządzanie sprawozdań finansowych, deklaracji podatkowych, raportów, zestawień oraz analiza wyników finansowych,
  • kontrola  nad płynnością finansową i  przepływem środków pieniężnych oraz windykacją należności,
  • nadzór nad ewidencją majątku i inwestycji,
  • współudział w opracowywaniu projektów przepisów wewnętrznych oraz przygotowywanie
    i wdrażanie procedur usprawniających pracę działu,
  • organizacja, nadzór, kontrola i doskonalenie obiegu dokumentów finansowo-księgowych,
  • kontrola kompletności i rzetelności dokumentów finansowo- księgowych, zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem oraz przepisami zewnętrznymi
    i wewnętrznymi,
  • zarządzanie podległym zespołem.

Wymagania:

  • wykształcenie wyższe magisterskie (preferowane finanse i rachunkowość, ekonomia, zarządzanie),
  • minimum 6-letnie doświadczenie zawodowe, w tym co najmniej 2 lata pracy na stanowisku kierowniczym,
  • doświadczenie w jednostce organizacyjnej z sektora publicznego będzie dodatkowym atutem,
  • praktyczna znajomość przepisów ustawy o rachunkowości, finansach publicznych oraz podatkowych,
  • umiejętność zarządzania zespołem, organizowania pracy i motywowania zespołu,
  • umiejętności analityczne i organizacyjne,
  • zdolności komunikacyjne oraz otwartość na zmiany.

Nasz Klient oferuje:

  • stabilne warunki zatrudnienia w renomowanej organizacji,
  • bogaty pakiet świadczeń socjalnych,
  • możliwość rozwoju, dofinansowanie szkoleń i podnoszenia kwalifikacji,
  • ciekawą i pełną wyzwań pracę w zaangażowanym zespole,
  • przyjazne środowisko pracy.


Zapoznaj się z naszą Klauzulą informacyjną HRK w związku z Rozporządzeniem RODO o Ochronie Danych Osobowych: