Specjalista ds. Kadr i Płac | HRK
irc ukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menu
Zespół HRK Human Resources specjalizuje się w rekrutacji wysokiej klasy specjalistów i menedżerów HR na potrzeby organizacji międzynarodowych oraz wiodących spółek z kapitałem polskim. Mamy unikalne na polskim rynku doświadczenia w budowaniu całych struktur działów personalnych. Zespół działa w ramach HRK S.A. jednej z największych firm doradczych z obszaru zarządzania kapitałem ludzkim. Oferujemy usługi rekrutacji kadry średniego i wyższego szczebla, badań i rozwoju potencjału zawodowego (łącznie z badaniami Assessment/Development Centre), budowania ścieżek kariery, employer brandingu oraz obsługę kadr i płac. Posiadamy oddziały w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Katowicach, Krakowie i Łodzi.

Naszym Klientem jest międzynarodowa organizacja działająca w sektorze CFM. W związku z licznymi projektami grupowymi oraz lokalnymi wystąpiła konieczność wzmocnienia struktur, poszukujemy doświadczonych kandydatów na stanowisko Specjalisty ds. HR.

Specjalista ds. HR

Interim - 12 miesięcy


Warszawa

Zadania:

  • Kompleksowa obsługa pracowników pod kątem dokumentacji kadrowej
  • Wprowadzanie i aktualizacja danych w systemie kadrowo-płacowym
  • Współpraca z zewnętrznym dostawcą w zakresie płac
  • Monitorowanie zmian w przepisach prawa pracy oraz ubezpieczeń społecznych i właściwe stosowanie ich w praktyce
  • Kontakt z pracownikami w zakresie spraw pracowniczych, wyjaśnianie niejasności, pomoc w rozwiązywaniu problemów
  • Wsparcie w prowadzeniu projektów rekrutacyjnych
  • Realizacja polityki personalnej zgodnie ze strategią firmy

Wymagania:

  • Ok. 2-letnie doświadczenie zawodowe na tożsamym stanowisku
  • Praktyczna znajomość przepisów prawa pracy, podatków i ubezpieczeń społecznych
  • Praktyczna wiedza z zakresu administracji kadrowej i prowadzenia akt osobowych
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie B2
  • Otwartość w kontaktach z innymi pracownikami

 

 



Zapoznaj się z naszą Klauzulą informacyjną HRK w związku z Rozporządzeniem RODO o Ochronie Danych Osobowych: