Trade Marketing Manager Traditional Trade | HRK
irc ukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menu
HRK FMCG specjalizuje się w rekrutacji kadry menedżerskiej i eksperckiej na potrzeby sektora dóbr szybko zbywalnych. Dzięki współpracy z czołowymi firmami branży FMCG naszym Kandydatom proponujemy najatrakcyjniejsze oferty dopasowane do ich kwalifikacji i oczekiwań.

Zobacz, co możemy dla Ciebie zrobić: zespół FMCG w HRK.

Naszym Klientem jest międzynarodowa firma z branży spożywczej. Dzięki doskonale wdrożonej strategii dystrybucyjnej nasz Klient jest liderem w swojej kategorii. Aktualnie nasz Klient szuka Kandydata / Kandydatki na stanowisko:

Trade Marketing Manager Traditional Trade

Miejsce pracy: Warszawa

Szukamy osoby nastawionej na pracę z dużą ilością danych i rekomendowania w oparciu o nie działań trade-marketingowych prowadzonych u Kluczowych Klientów kanału tradycyjnego. 

Zakres obowiązków:

  • Tworzenie szytych na miarę aktywacji sprzedażowych u kluczowych klientów rynku tradycyjneho (wholesales, LKA, detal) na podstawie strategii kategorialnych, brandowych oraz potrzeb klientów,
  • Rozwój narzędzi komunikacyjnych w ścisłej współpracy z klientem mających na celu wpływ na zachowania shoppera,
  • Współpraca z agencjami w zakresie tworzenia rozwiązań in-store i POSM u kluczowych klientów,
  • Współtworzenie multikategorialnych, silnych ?selling story? dopasowanych do oczekiwań kluczowych klientów oraz wsparcie zespołu komercyjnego w trakcie negocjacji,
  • Koordynacja działań innych działów w celu rozwoju kategorii u klienta,
  • Budowanie wiedzy o kliencie i kanale sprzedaży, uczestnictwo w warsztatach i spotkaniach komercyjnych
  • Uczestnictwo w tzw. zespołach cross-funkcyjnych,
  • Bliska współpraca z kluczowymi interesariuszami i działami zarówno wewnątrz firmy jak i u klienta - działem sprzedaży, działem zarządzania kategorią, shopper Insight, marketingu,
  • Monitoring działań konkurencji w sklepach.

Oczekiwania względem kandydatur:

  • minimum trzyletnie doświadczenie w dziale CatMan, business intelligence, marketingu handlowego w branży FMCG lub szeroko rozumianej branży Consumer Goods, 
  • bardzo dobre przygotowanie analityczne,
  • dobra znajomość języka angielskiego,
  • silna orientacja na realizację celów biznesowych,
  • poczucie humoru i umiejętność zjednywania innych do swoich pomysłów,
  • chęć do ciągłego podnoszenia kwalifikacji zawodowych.

Nasz Klient oferuje możliwość pracy w dynamicznie rozwijającym się zespole, atrakcyjne wynagrodzenie oraz pakiet świadczeń socjalnych oraz możliwość zdobycia ciekawego doświadczenia  zawodowego. 



Zapoznaj się z naszą Klauzulą informacyjną HRK w związku z Rozporządzeniem RODO o Ochronie Danych Osobowych: