Key Account Manager (umowa na 2 lata) | HRK
irc ukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menu
HRK FMCG specjalizuje się w rekrutacji kadry menedżerskiej i eksperckiej na potrzeby sektora dóbr szybko zbywalnych. Dzięki współpracy z czołowymi firmami branży FMCG naszym Kandydatom proponujemy najatrakcyjniejsze oferty dopasowane do ich kwalifikacji i oczekiwań.

Zobacz, co możemy dla Ciebie zrobić: zespół FMCG w HRK.

Dla naszego Klienta, międzynarodowego producenta produktów konsumenckich z wyższej półki cenowej, szukamy kandydata na stanowisko:

Key Account Manager (umowa na 2 lata)

województwo: mazowieckie

Nasz Klient szuka osoby samodzielnej, umiejętnie budującej relacje z partnerami handlowymi (centrale zakupowe sieci handlowych). Wyjściowo mówimy o umówie na czas określony (24 m-ce), ale nasz Klient wychodzi z założenia, że dla osoby osiągającej cele będzie w firmie miejsce po wygasnięciu kontraktu. Szukamy osoby lubiącej pracę na danych (sell-in, sell-out, dane rynkowe) i umiejętnie budującej relacje z działami wspierającymi (trade-marketing, demand planning, marketing, analizy) oraz klientami (kupcy).

Zadania:

  • Realizacja polityki firmy w zakresie sprzedaży produktów oraz współpracy z kluczowymi klientami nowoczesnego kanału sprzedaży,
  • Negocjacje kontaktów handlowych,
  • Poszerzanie asortymentu o nowe pozycje i aktywizacja sprzedaży poprzez działania trade-marketingowe,
  • Bieżąca obsługa kluczowych klientów,
  • Monitorowanie i analiza danych rynkowych dotyczących segmentu, konsumentów, działań konkurencji i wyników własnego produktu.
  • Aktywne poszukiwanie nowych klientów i wprowadzanie ich do stałej obsługi,

 

Wymagania:

  • Doświadczenie zawodowe w branży Consumer Goods (preferowane FMCG, DIY, RTV/AGD, Hardware IT), 
  • Doświadczenie w prowadzeniu negocjacji handlowych z centralami zakupowymi międzynarodowych sieci handlowych,
  • Doświadczenie w tworzeniu celów dla terenowych sił sprzedaży,
  • Dobra znajomość języka angielskiego (B2),
  • Nastawienie na cel i samodzielność w działaniu,
  • Rozwinięte umiejętności komunikacyjne i umiejętność zjedynwania innych do swoich pomysłów,

Oferujemy:

  • Pracę w firmie o stabilnej pozycji rynkowej,
  • Atrakcyjne wynagrodznie i narzędzia pracy (w tym slużbowe auto również do użytku prywatnego),
  • Opiekę medyczną i ubezpieczenie na życie,
  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na czas określony.


Zapoznaj się z naszą Klauzulą informacyjną HRK w związku z Rozporządzeniem RODO o Ochronie Danych Osobowych: