Senior Accountant | HRK
irc ukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menu
HRK jest jedną z największych i najbardziej doświadczonych polskich organizacji doradczych z obszaru zarządzania kapitałem ludzkim. Dostarczamy naszym klientom rozwiązania potrzebne na każdym etapie cyklu życia pracownika w organizacji ? od rekrutacji i employer brandingu, poprzez ocenę i rozwój pracowników, obsługę kadr i płac, aż po outplacement. Istniejemy od 2000 roku i działamy w oparciu o zespoły wyspecjalizowane w obsłudze poszczególnych branż. Posiadamy oddziały w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Katowicach, Krakowie i Łodzi.

Naszym Klientem jest międzynarodowa organizacja z sektora rolniczego (branża nasienna) o ugruntowanej i stabilnej pozycji rynkowej. W związku z rozwojem struktur finansowo-księgowych w Polsce poszukujemy doświadczonej osoby na stanowisko:

Senior Accountant
lokalizacja miejsca pracy: Poznań

Zadania:

  • Księgowanie faktur oraz dokumentów zakupowych i magazynowych,
  • Ewidencja i aktualizacja środków ruchomych,
  • Rozliczanie kontraktów leasingowych, diet, podróży służbowych i innych,
  • Inne operacje księgowe: wyciągi bankowe, kasa gotówkowa, raporty kasowe,
  • Odpowiedzialność za procesy zamknięcia miesiąca: payroll journal entries, rozliczenia międzyokresowe, zaliczki, różnice kursowe, etc.,
  • Księgowanie wydatków inwestycyjnych (CAPEX),
  • Sprawdzanie zgodności z przepisami rachunkowości: VAT/ payroll tax/ corporate tax/ intrastate,
  • Udział w procesie wdrażania ERP (SAP),
  • Wsparcie audytów zewnętrznych i wewnętrznych.

Wymagania:

  • Wykształcenie wyższe kierunkowe z zakresu rachunkowości lub finansów,
  • Wiedza z zakresu prawa podatkowego, rachunkowości oraz międzynarodowych standardów ewidencjonowania bieżących wydatków,
  • Minimum 3-5 letnie doświadczenie na tożsamym lub podobnym stanowisku,
  • Zaawansowana znajomość pakietu MS Office oraz SAP (mile widziane doświadczenia wdrożeniowe),
  • Język angielski na poziomie zaawansowanym w mowie i piśmie,
  • Dokładność, terminowość, samodzielność, umiejętność analitycznego myślenia oraz pracy z dużą ilością danych.

Klient oferuje:

  • Ciekawą pracę w nowoczesnym i dynamicznie rozwijającym się koncernie z branży nasiennej, o ugruntowanej pozycji na rynku,
  • Dobrą atmosferę pracy w międzynarodowym środowisku,
  • Perspektywy rozwoju i realizację ambicji zawodowych,
  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w pełnym wymiarze godzin,
  • Przejrzyste  i atrakcyjne zasady wynagrodzenia,
  • Niezbędne narzędzia pracy,
  • Ubezpieczenie grupowe i medyczne.


Zapoznaj się z naszą Klauzulą informacyjną HRK w związku z Rozporządzeniem RODO o Ochronie Danych Osobowych: