Operator - Kierownik Techniczny Farmy Wiatrowej | HRK
irc ukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menu
Zespół HRK Energy wyspecjalizował się w zaspokajaniu potrzeb biznesowych związanych z zatrudnianiem osób z branży energetycznej i bezpieczeństwa energetycznego. Dzięki współpracy z czołowymi firmami sektora Energy naszym Kandydatom proponujemy najatrakcyjniejsze oferty dopasowane do ich kwalifikacji i oczekiwań.

Zobacz, co możemy dla Ciebie zrobić: zespół Energy w HRK.

Aktualnie dla naszego Klienta, stabilnej i rozpoznawalnej firmy zajmującej się zarządzaniem aktywami farm wiatrowych i fotowoltaicznych, w związku z dynamicznym rozwojem poszukujemy Kandydatow na stanowisko:

Operator - Kierownik Techniczny Farmy Wiatrowej
województwo: opolskie

Zadania:

  • Obsługa i zapewnienie ciągłości pracy farmy wiatrowej, w tym obsługa lokalna i zdalna stacji GPZ i turbin oraz monitorowanie pracy obiektu.
  • Opracowywanie i utrzymanie dokumentacji dla farmy wiatrowej w celu spełnienia wymagań stawianych przez prawo i pracodawcę.
  • Koordynacja prac zespołu serwisowego turbin, stacji GPZ i pozostałych podwykonawców, współpraca z operatorem sieci, do której przyłączona jest farma wiatrowa.
  • Szybkie reagowanie na usterki powodujące przestój pracy farmy wiatrowej przy czy może być okresowo wymagana praca w nocy oraz dni wolne od pracy.
  • Okresowe inspekcje całej infrastruktury obiektu we wcześniej ustalonym zakresie.
  • Wsparcie pozostałych pracowników biura w obszarach niezbędnych do zapewnienia prawidłowej pracy farmy wiatrowej.
  • Reprezentowanie pracodawcy w terenie na szczeblu lokalnym w jednostkach administracji publicznej.
  • Uczestnictwo w spotkaniach i naradach i miejscu pracy i poza nim.
  • Wyjazdy na inne tego typu obiekty, w zastępstwie lub podobnym charakterze pracy, na które skieruje pracodawca.
  • Podejmowanie działań mających na celu maksymalizację osiąganych przez farmę wiatrową wyników operacyjnych.
  • Koordynacja harmonogramu napraw, testów, przeglądów.
  • Nadzór nad podwykonawcami w zakresie prac prowadzonych na farmie wiatrowej.
  • Dbałość o infrastrukturę farmy wiatrowej, jej dobry stan techniczny oraz bezpieczeństwo obsługi.
  • Wykonywanie wszelkich uzasadnionych i zgodnych z prawem poleceń Pracodawcy.
  • Przestrzeganie procedur i regulaminów Pracodawcy oraz wymogów BHP i ppoż.

Wymagania:

  • Wykształcenie techniczne, preferowane kierunki o profilu elektrycznym, energetycznym i mechanicznym.
  • Doświadczeniem w pracy na podobnym stanowisku w obszarze farm wiatrowych
  • Uprawnienia SEP.
  • Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (w szczególności MS Excel).
  • Dobra znajomość języka angielskiego.
  • Zdolności organizacyjne na wysokim poziomie.
  • Umiejętności analityczne.
  • Otwartość na zmiany.
  • Komunikatywność.
  • Kreatywność i innowacyjność.

Nasz Klient może zaoferować:

  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub B2B.
  • Atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do posiadanego doświadczenia.
  • Przyjazne i wspierające środowisko pracy.
  • Elastyczne godziny pracy.
  • Dużą samodzielność w działaniu.
  • Możliwość rozwoju swoich kompetencji.
  • Udział w dynamicznym rozwoju firmy.
  • Prywatną opiekę medyczną.


Zapoznaj się z naszą Klauzulą informacyjną HRK w związku z Rozporządzeniem RODO o Ochronie Danych Osobowych: