International Key Account Manager (Francja i kraje francuskojęzyczne) | HRK
irc ukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menu
HRK FMCG specjalizuje się w rekrutacji kadry menedżerskiej i eksperckiej na potrzeby sektora dóbr szybko zbywalnych. Dzięki współpracy z czołowymi firmami branży FMCG naszym Kandydatom proponujemy najatrakcyjniejsze oferty dopasowane do ich kwalifikacji i oczekiwań.

Zobacz, co możemy dla Ciebie zrobić: zespół FMCG w HRK.

Dla naszego Klienta, rozpoznawalnej, polskiej firmy z branży dóbr konsumenckich, szukamy kandydata / kandydatki na stanowisko:

International Key Account Manager (Francja i kraje francuskojęzyczne)
województwo: mazowieckie

Zadania:

  • Optymalizacja kanałów sprzedaży poprzez analizę efektywności sprzedaży, analizę rynku, wyznaczanie docelowego modelu sprzedaży oraz jego wdrożenie,
  • Tworzenie i realizacja strategii sprzedażowej grup produktów poprzez tworzenie i realizację rocznych i wieloletnich planów sprzedaży,
  • Negocjacje handlowe z kluczowymi Klientami,
  • Wyznaczanie standardów współpracy dystrybutorom i klientom,
  • Współdziałanie z Szefem Eksportu przy tworzeniu strategii sprzedażowej poprzez analizowanie rynku, tworzenie prognoz rozwoju w ujęciu geograficznym i produktowym,
  • analizowanie sposobu funkcjonowania oddziału we Francji pod kątem wymagań rynku oraz proponowanie i wprowadzanie zmian w tym obszarze,
  • Odpowiadzialność za marżę produktów poprzez dostosowywanie polityki sprzedażowej, oraz maksymalizację wartości sprzedaży w aktualnych warunkach produkcyjno-rynkowych,
  • Uczestnictwo w tworzeniu polityki cenowej z działem marketingu. z dystrybutorami,
  • Uczestnictwo w tworzeniu polityki rabatowej oraz ustalaniu limitów kredytowych z bezpośrednim przełożonym,
  • Nadzorowanie pracy zespołu sprzedażowego oraz udział w procesie rekrutacji, rozwoju, wyznaczania standardów pracy, monitorowania efektywności PH zatrudnionych we Francji,

Wymagania:

  • Doświadczenie na podobnym stanowisku w szerekko rozumianej branży dóbr konsumenckich (FMCG, tekstylia, produkty dla zwierząt, elektronika, narzędzia.
  • Doświadczenie w prowadzeniu negocjacji handlowych z sieciami i dystrybutorami za granicą,
  • Doświadczenie managerskie (IKAM będzie rozliczał z celów Przedstawicieli Handlowych zatrudnionych bezposrednio we Francji),
  • Biegła znajomość języka francuskiego, znajomość języka angielskiego będie atutem. 

Oferujemy:

  • Ciekawą pracę w rosnącej firmie,
  • Zatrudnienie w oparciu o umowe o pracę lub działalność gospodarczą,
  • Narzędzia pracy i benefity pozapłacowe.


Zapoznaj się z naszą Klauzulą informacyjną HRK w związku z Rozporządzeniem RODO o Ochronie Danych Osobowych: