IT Service Desk with Swedish | HRK
irc ukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menu
HRK SSC/BPO specjalizuje się w rekrutacji specjalistów, menedżerów oraz dyrektorów do centrów usług wspólnych. Dzięki współpracy z czołowymi firmami z sektora SSC/BPO naszym Kandydatom proponujemy najatrakcyjniejsze oferty dopasowane do ich kwalifikacji i oczekiwań.

Zobacz, co możemy dla Ciebie zrobić: zespół SSC/BPO w HRK.

IT Service Desk with Swedish
miejsce pracy: Warszawa

Zadania:

  • Profesjonalna obsługa klienta indywidualnego w języku szwedzkim i angielskim,
  • Rozwiązywanie problemów technicznych, troubleshooting,
  • Bieżąca rejestracja i raportowanie wszelkich zdarzeń i działań,
  • Komunikacja z innymi działami w firmie w celu rozwiązania problemu,
  • Składanie zamówień u dostawców i śledzenie dostaw,
  • Pozostałe zadania związane z obsługą klienta.

Wymagania:

  • Dobra znajomość języka szwedzkiego i angielskiego,
  • Doświadczenie w pracy z klientem,
  • Mile widziana wiedza z zakresu IT oraz edukacja w tym obszarze,
  • Umiejętności organizacyjne i interpersonalne,
  • Zdolności komunikacyjne i proaktywność.

Oferujemy:

  • Umowę o pracę,
  • Możliwości rozwoju w międzynarodowej organizacji,
  • Przyjazne środowisko pracy,
  • Elastyczne godziny pracy (możliwość pracy zdalnej),
  • Atrakcyjny pakiet benefitów, zawierający m.in. ubezpieczenie na życie, prywatną opiekę medyczną, kartę sportową oraz dodatkowe bonusy.


Zapoznaj się z naszą Klauzulą informacyjną HRK w związku z Rozporządzeniem RODO o Ochronie Danych Osobowych: