|
 HRK SSC/BPO specjalizuje się w rekrutacji specjalistów, menedżerów oraz dyrektorów do centrów usług wspólnych. Dzięki współpracy z czołowymi firmami z sektora SSC/BPO naszym Kandydatom proponujemy najatrakcyjniejsze oferty dopasowane do ich kwalifikacji i oczekiwań. Zobacz, co możemy dla Ciebie zrobić: zespół SSC/BPO w HRK.
IT Service Desk with Swedish
miejsce pracy: Warszawa
Zadania:
-
Profesjonalna obsługa klienta indywidualnego w języku szwedzkim i angielskim,
-
Rozwiązywanie problemów technicznych, troubleshooting,
-
Bieżąca rejestracja i raportowanie wszelkich zdarzeń i działań,
-
Komunikacja z innymi działami w firmie w celu rozwiązania problemu,
-
Składanie zamówień u dostawców i śledzenie dostaw,
-
Pozostałe zadania związane z obsługą klienta.
Wymagania:
-
Dobra znajomość języka szwedzkiego i angielskiego,
-
Doświadczenie w pracy z klientem,
-
Mile widziana wiedza z zakresu IT oraz edukacja w tym obszarze,
-
Umiejętności organizacyjne i interpersonalne,
-
Zdolności komunikacyjne i proaktywność.
Oferujemy:
-
Umowę o pracę,
-
Możliwości rozwoju w międzynarodowej organizacji,
-
Przyjazne środowisko pracy,
-
Elastyczne godziny pracy (możliwość pracy zdalnej),
-
Atrakcyjny pakiet benefitów, zawierający m.in. ubezpieczenie na życie, prywatną opiekę medyczną, kartę sportową oraz dodatkowe bonusy.
|
|
Zapoznaj się z naszą Klauzulą informacyjną HRK w związku z Rozporządzeniem RODO o Ochronie Danych Osobowych: