Specjalista ds. Kadr i Płac | HRK
irc ukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menu
Zespół HRK Human Resources specjalizuje się w rekrutacji wysokiej klasy specjalistów i menedżerów HR na potrzeby organizacji międzynarodowych oraz wiodących spółek z kapitałem polskim. Mamy unikalne na polskim rynku doświadczenia w budowaniu całych struktur działów personalnych. Zespół działa w ramach HRK S.A. jednej z największych firm doradczych z obszaru zarządzania kapitałem ludzkim. Oferujemy usługi rekrutacji kadry średniego i wyższego szczebla, badań i rozwoju potencjału zawodowego (łącznie z badaniami Assessment/Development Centre), budowania ścieżek kariery, employer brandingu oraz obsługę kadr i płac. Posiadamy oddziały w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Katowicach, Krakowie i Łodzi.

Naszym Klientem jest międzynarodowa organizacja działająca w sektorze CFM. W związku z licznymi projektami grupowymi oraz lokalnymi wystąpiła konieczność wzmocnienia struktur, poszukujemy doświadczonych kandydatów na stanowisko Specjalisty ds. kadr i płac.

Specjalista ds. Kadr i Płac

Interim - 12 miesięcy


Warszawa

Zadania:

  • Kompleksowa obsługa pracowników pod kątem dokumentacji kadrowe
  • Sporządzanie list płac pracowników, rozliczeń dla umów cywilno-prawnych oraz umów o współpracę
  • Wprowadzanie i aktualizacja danych w systemie kadrowo-płacowym
  • Współpraca z instytucjami zewnętrznymi, sporządzanie stosownych dokumentacji do ZUS, GUS, US, PPK, PFRON
  • Przygotowanie raportów oraz analiz z zakresu kadr i płac oraz kosztów pracy
  • Wystawianie wymaganych przepisami dokumentów oraz zaświadczeń dla pracowników
  • Monitorowanie zmian w przepisach prawa pracy oraz ubezpieczeń społecznych i właściwe stosowanie ich w praktyce
  • Kontakt z pracownikami w zakresie kadr i płac, wyjaśnianie niejasności, pomoc w rozwiązywaniu problemów

Wymagania:

  • Minimum 2-letnie doświadczenie zawodowe na tożsamym stanowisku
  • Praktyczna znajomość przepisów prawa pracy, podatków i ubezpieczeń społecznych
  • Znajomość różnych form zatrudniania oraz praktyczna umiejętność rozliczania tych umów
  • Praktyczna wiedza z zakresu administracji kadrowej i prowadzenia akt osobowych
  • Umiejętność sporządzania deklaracji ZUS, podatkowych do US, statystycznych do GUS
  • Praktyczna wiedza z obszaru naliczania wynagrodzeń
  • Odpowiedzialność, terminowość, samodzielność i rzetelność w codziennej pracy
  • Otwartość w kontaktach z innymi pracownikami

 

 



Zapoznaj się z naszą Klauzulą informacyjną HRK w związku z Rozporządzeniem RODO o Ochronie Danych Osobowych: