Kontroler Finansowy | HRK
irc ukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menu
HRK Finance specjalizuje się w rekrutacji wysokiej klasy ekonomistów na potrzeby organizacji międzynarodowych oraz wiodących spółek z kapitałem polskim. Dla naszych klientów pozyskujemy ekspertów i menedżerów oraz pracowników średniego szczebla w działach finansów. Posiadamy unikalne doświadczenia w budowaniu całych struktur centrów finansowych. Zespół działa w ramach HRK S.A. jednej z największych firm doradczych z obszaru zarządzania kapitałem ludzkim. Oferujemy usługi rekrutacji kadry średniego i wyższego szczebla, badań i rozwoju potencjału zawodowego (łącznie z badaniami Assessment/Development Centre), budowania ścieżek kariery, employer brandingu oraz obsługę kadr i płac. Posiadamy oddziały w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Katowicach, Krakowie i Łodzi.

Kontroler Finansowy
miejsce pracy: Łódź

Zadania:

  • Raportowanie comiesięczne wyników finansowych Spółki do Zarządu
  • Sporządzanie analiz finansowych i zestawień controllingowych dla Zarządu i Kadry zarządzającej
  • Kontrola bilansu, rachunku zysku i strat oraz cash flow i innych raportów
  • Przygotowanie cyklicznych raportów dotyczących sprzedaży
  • Analiza rentowności wg: produktu, kanału dystrybucyjnego, odbiorcy itp.
  • Udział w comiesięcznym zamknięciu kont księgowych
  • Tworzenie i zaksięgowanie rezerw finansowych
  • Kontrola limitów kredytów kupieckich, limitów kredytowych
  • Kontakt z instytucjami finansowymi, obsługa umów leasingowych
  • Wsparcie we wdrożeniu, monitorowaniu i analizie KPI
  • Inne zadania i analizy zlecone przez zarząd
 

Wymagania:

  • Wykształcenie wyższe, preferowane kierunki: Ekonomia, Finanse
  • Minimum 3-letnie doświadczenie w controllingu, rachunkowości zarządczej lub analizach finansowych
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie B2
  • Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (Excel)
  • Znajomość zagadnień z obszaru rachunkowości
  • Otwarty umysł i zdolności analityczne
  • Umiejętność pracy w zespole i pod presją czasu
  • Nastawienie biznesowe
  • Rzetelność i skrupulatność
 


Zapoznaj się z naszą Klauzulą informacyjną HRK w związku z Rozporządzeniem RODO o Ochronie Danych Osobowych: