|
 HRK SSC/BPO specjalizuje się w rekrutacji specjalistów, menedżerów oraz dyrektorów do centrów usług wspólnych. Dzięki współpracy z czołowymi firmami z sektora SSC/BPO naszym Kandydatom proponujemy najatrakcyjniejsze oferty dopasowane do ich kwalifikacji i oczekiwań. Zobacz, co możemy dla Ciebie zrobić: zespół SSC/BPO w HRK.
Customer Service Specialist with German
miejsce pracy: Poznań
Zadania:
-
Codzienny kontakt w języku portugalskim z klientami,
-
Wsparcie klientów pod kątem udzielania informacji na temat produktów,
-
Aktualizowanie danych w systemie,
-
Utrzymywanie relacji z klientami i partnerami biznesowymi,
-
Obsługa zapytań oraz wniosków za pomocą systemu, telefonu oraz maila.
Wymagania:
-
Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego umożliwiająca swobodną komunikację biznesową,
-
Znajomość języka angielskiego przynajmniej na poziomie komunikatywnym B2,
-
Mile widziane doświadczenie w pracy z klientem zagranicznym,
-
Znajomość pakietu MS Office, w szczególności programu Excel,
-
Umiejętności organizacyjne i interpersonalne.
Oferujemy:
-
Umowę o pracę,
-
Możliwości rozwoju w międzynarodowej organizacji,
-
Przyjazne środowisko pracy,
-
Elastyczne godziny pracy,
-
Atrakcyjny pakiet benefitów
|
|
Zapoznaj się z naszą Klauzulą informacyjną HRK w związku z Rozporządzeniem RODO o Ochronie Danych Osobowych: