Regionalny Kierownik Sprzedaży FMCG | HRK
irc ukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menu
HRK FMCG specjalizuje się w rekrutacji kadry menedżerskiej i eksperckiej na potrzeby sektora dóbr szybko zbywalnych. Dzięki współpracy z czołowymi firmami branży FMCG naszym Kandydatom proponujemy najatrakcyjniejsze oferty dopasowane do ich kwalifikacji i oczekiwań.

Zobacz, co możemy dla Ciebie zrobić: zespół FMCG w HRK.

Dla naszego Klienta, spółki McCormick, szukamy kandydata/kandydatki na stanowisko:

Regionalny Kierownik Sprzedaży FMCG
województwo: Szczecin i okolice

FIRMA

McCormick jest światowym liderem w branży produktów smakowych z ponad 4 miliardami USD rocznej sprzedaży. Zajmujemy się produkcją i dystrybucją przypraw, specjalistycznych produktów spożywczych oraz produktów smakowych przeznaczonych dla całego przemysłu spożywczego w ponad 125 krajach. Firma została założona w 1889 w Baltimore i zatrudnia obecnie ponad 10,000 pracowników na całym świecie.

Łączy nas pasja smaku. Nasze placówki zlokalizowane są w 50 miejscach w 26 różnych krajach, a produkty są dostępne w ponad połowie państw na świecie. Dodajemy smaku potrawom przygotowywanym w domach jak i tym, które możecie kupić w sieciach restauracji i od wielkich wytwórców żywności.

 

McCormick rozpoczął swoją działalność w Polsce w 2011 r., a swoją pozycję rynkową zyskał dzięki przejęciu polskiej marki Kamis i jej zakładu produkcyjnego w Stefanowie.

Zadania:

  • Realizacja planu sprzedaży w aspekcie wartościowym i asortymentowym zgodnym z  comiesięcznymi planami sprzedaży
  • Zarządzanie pracą handlowców
  • Rekrutacja, szkolenia i rozwój zespołu
  • Kontrola i realizacja  standardów ekspozycji produktów w obsługiwanych obiektach
  • Nadzór i  realizacja działań promocyjnych
  • Przeprowadzanie rozmów/negocjacji z Klientami
  • Weryfikacja zapasów magazynowych u Klienta
  • Kontrola budżetu sprzedaży/ rozliczanie faktur marketingowych/materiałów reklamowych
  • Skuteczna współpraca z dystrybutorami, poparta bardzo dobrymi wynikami sprzedażowymi

Wymagania:

  • Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku w branży FMCG
  • Doświadczenie w prowadzeniu negocjacji handlowych oraz zarządzaniu budżetem sprzedażowym
  • Doświadczenie w zarządzaniu i rozwoju zespołu
  • Duża samodzielność w działaniu
  • Umiejętność szybkiego reagowania w dynamicznym środowisku biznesowym oraz odporność na stres
  • Prawo jazdy kat B

Oferujemy:

  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • Ciekawą, pełną wyzwań pracę w zespole
  • Perspektywę rozwoju i możliwość kariery w firmie o stabilnej pozycji na rynku


Zapoznaj się z naszą Klauzulą informacyjną HRK w związku z Rozporządzeniem RODO o Ochronie Danych Osobowych: