Customer Service with Swedish | HRK
irc ukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menu
HRK SSC/BPO specjalizuje się w rekrutacji specjalistów, menedżerów oraz dyrektorów do centrów usług wspólnych. Dzięki współpracy z czołowymi firmami z sektora SSC/BPO naszym Kandydatom proponujemy najatrakcyjniejsze oferty dopasowane do ich kwalifikacji i oczekiwań.

Zobacz, co możemy dla Ciebie zrobić: zespół SSC/BPO w HRK.

Customer Service with Swedish

miejsce pracy: Toruń

Zadania:

  • Wsparcie międzynarodowych klientów biznesowych zewnętrznych i wewnętrznych,
  • Identyfikowanie, ocena i ustalanie priorytetów do rozwiązywania problemów i żądań zgłaszanych przez naszych klientów,
  • Analizowanie problemów klientów i zapewnienie planów ich rozwiązania,
  • Uczestnictwo w zaplanowanym raportowaniu i fakturowaniu klientów,
  • Uczestnictwo w spotkaniach on-line z klientami dotyczących jakości obsługi i statusów zgłoszeń.

Wymagania:

  • Wsparcie międzynarodowych klientów biznesowych zewnętrznych i wewnętrznych za pomocą systemu biletowego, maila,
  • Współpraca z innymi zespołami w celu efektywnego zaspokajania potrzeb klientów (w tym z zespołem Service Desk),
  • Analizowanie problemów klientów i zapewnienie planów ich rozwiązania,
  • Bieżące raportowanie działań, fakturowanie,
  • Uczestnictwo w spotkaniach on-line z klientami dotyczących jakości obsługi i statusów zgłoszeń.

Oferujemy:

  • Umowę o pracę,
  • Atrakcyjny pakiet benefitów,
  • Możliwość częściowej pracy zdalnej lub w nowoczesnym biurze w Toruniu,
  • Możliwość zdobycia doświadczenia zawodowego i rozwoju w międzynarodowym środowisku.


Zapoznaj się z naszą Klauzulą informacyjną HRK w związku z Rozporządzeniem RODO o Ochronie Danych Osobowych: