Customer Service Specialist with German | HRK
irc ukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menu
HRK SSC/BPO specjalizuje się w rekrutacji specjalistów, menedżerów oraz dyrektorów do centrów usług wspólnych. Dzięki współpracy z czołowymi firmami z sektora SSC/BPO naszym Kandydatom proponujemy najatrakcyjniejsze oferty dopasowane do ich kwalifikacji i oczekiwań.

Zobacz, co możemy dla Ciebie zrobić: zespół SSC/BPO w HRK.

Customer Service Specialist with German
Toruń

Zadania:

  • Obsługa klienta wewnętrznego oraz zewnętrznego za pomocą systemu biletowego, maila,
  • Współpraca z innymi zespołami w celu efektywnego zaspokajania potrzeb klientów (w tym z zespołem Service Desk),
  • Rozwiązywanie różnego rodzaju problemów zgłaszanych przez klientów,
  • Bieżące raportowanie działań, fakturowanie.

Wymagania:

  • Znajomość języka niemieckiego oraz angielskiego przynajmniej na poziomie komunikatywnym,
  • Umiejętność pracy w zespole,
  • Znajomość aplikacji MS Office i innych narzędzi biurowych (mile widziana znajomość HTML, XML, SQL i innych),
  • Doświadczenie w pracy z klientem oraz zainteresowanie branżą IT.

Oferujemy:

  • Umowę o pracę,
  • Atrakcyjny pakiet benefitów,
  • Możliwość częściowej pracy zdalnej lub w nowoczesnym biurze w Toruniu,
  • Możliwość zdobycia doświadczenia zawodowego i rozwoju w międzynarodowym środowisku.


Zapoznaj się z naszą Klauzulą informacyjną HRK w związku z Rozporządzeniem RODO o Ochronie Danych Osobowych: