|
 HRK SSC/BPO specjalizuje się w rekrutacji specjalistów, menedżerów oraz dyrektorów do centrów usług wspólnych. Dzięki współpracy z czołowymi firmami z sektora SSC/BPO naszym Kandydatom proponujemy najatrakcyjniejsze oferty dopasowane do ich kwalifikacji i oczekiwań. Zobacz, co możemy dla Ciebie zrobić: zespół SSC/BPO w HRK.
Customer Support Specialist with German
Kraków
Zadania:
-
Codzienne wsparcie klientów z wykorzystaniem języka niemieckiego,
-
Udzielanie informacji klientom oraz rozwiązywanie problemów,
-
Wykonywanie tłumaczeń oraz redakcji tekstów w języku niemieckim,
-
Aktualizowanie danych w systemie,
-
Utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami.
Wymagania:
-
Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego umożliwiająca swobodną komunikację biznesową,
-
Znajomość języka angielskiego przynajmniej na poziomie komunikatywnym,
-
Mile widziane doświadczenie w pracy z klientem,
-
Umiejętność obsługi pakietu MS Office,
-
Umiejętności organizacyjne i interpersonalne.
Oferujemy:
-
Umowę o pracę,
-
Możliwości rozwoju w międzynarodowej organizacji,
-
Przyjazne środowisko pracy,
-
Atrakcyjny pakiet benefitów, zawierający między innymi ubezpieczenie na życie i opiekę medyczną.
|
|
Zapoznaj się z naszą Klauzulą informacyjną HRK w związku z Rozporządzeniem RODO o Ochronie Danych Osobowych: