Samodzielna/y Księgowa/y - język niemiecki | HRK
irc ukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menu
HRK Finance specjalizuje się w rekrutacji wysokiej klasy ekonomistów na potrzeby organizacji międzynarodowych oraz wiodących spółek z kapitałem polskim. Dla naszych klientów pozyskujemy ekspertów i menedżerów oraz pracowników średniego szczebla w działach finansów. Posiadamy unikalne doświadczenia w budowaniu całych struktur centrów finansowych. Zespół działa w ramach HRK S.A. jednej z największych firm doradczych z obszaru zarządzania kapitałem ludzkim. Oferujemy usługi rekrutacji kadry średniego i wyższego szczebla, badań i rozwoju potencjału zawodowego (łącznie z badaniami Assessment/Development Centre), budowania ścieżek kariery, employer brandingu oraz obsługę kadr i płac. Posiadamy oddziały w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Katowicach, Krakowie i Łodzi.

Samodzielna/y Księgowa/y - język niemiecki
miejsce pracy: Warszawa

Zadania:

  • Samodzielne prowadzenie ksiąg rachunkowych kilku Spółek zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy o rachunkowości i przepisami podatkowymi,
  • Nadzór nad nowym, dużym projektem księgowym z udziałem kapitału międzynarodowego,
  • Nadzór merytoryczny i zarządzanie kilkuosobowym zespołem Młodszych i Samodzielnych Księgowych
  • Przygotowywanie i księgowanie dokumentów księgowych,
  • Uzgodnienia i analiza kont księgowych,
  • Przygotowywanie deklaracji podatkowych (VAT, CIT),
  • Przygotowywanie raportów GUS, NBP i na potrzeby klienta,
  • Przygotowywanie sprawozdań finansowych,
  • Kontakt z Urzędami Skarbowymi/bankami/GUS/NBP/audytorami.
     

Wymagania:

  • Wykształcenie wyższe ekonomiczne (finanse / rachunkowość),
  • Minimum 2 lata doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku (Starszy księgowy/Doświadczony Księgowy/Główny Księgowy),
  • Znajomość systemów finansowo-księgowych,
  • Wiedza z zakresu rachunkowości i podatków,
  • Dobra znajomość języka angielskiego,
  • Umiejętność pracy z MS Office, w szczególności Excel, Word,
  • Skrupulatność i dokładność w prowadzeniu dokumentacji,
  • Dobre umiejętności organizacyjne i analityczne,
  • Aktywne podejmowanie zadań i umiejętność pracy z zespołem,
  • Odpowiedzialność i zaangażowanie w realizację powierzonych zadań,
  • Znajomość programu enova365 będzie dodatkowym atutem,
  • Znajomość języka niemieckiego na poziomie B2
     


Zapoznaj się z naszą Klauzulą informacyjną HRK w związku z Rozporządzeniem RODO o Ochronie Danych Osobowych: