Key Account Manager Enterprise | HRK
irc ukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menu
HRK jest jedną z największych i najbardziej doświadczonych polskich organizacji doradczych z obszaru zarządzania kapitałem ludzkim. Dostarczamy naszym klientom rozwiązania potrzebne na każdym etapie cyklu życia pracownika w organizacji ? od rekrutacji i employer brandingu, poprzez ocenę i rozwój pracowników, obsługę kadr i płac, aż po outplacement. Istniejemy od 2000 roku i działamy w oparciu o zespoły wyspecjalizowane w obsłudze poszczególnych branż. Posiadamy oddziały w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Katowicach, Krakowie i Łodzi.

Dla naszego Klienta, lidera w branży rozwiązań audio-wizualnych, szukamy Kandydata/Kandydatki na stanowisko:

Key Account Manager Enterprise
województwo: mazowieckie

Nasz Klient szuka osoby samodzielnej, umiejętnie budującej relacje z partnerami handlowymi i Klientami Końcowymi. Spółka ma silną pozycję na rynku Enterprise, stara się ją umacniać poprzez atrakcyjną ofertę cenową i profesjonalną obsługę Klientów.

Zadania:

Główne obowiązki:

  • Realizacja planów operacyjnych i planów sprzedażowych w oparciu o rozwój dotychczasowych Klientów i pozyskiwanie nowych,
  • Przygotowywanie efektywnych strategii osiągania celów krótko- i długoterminowych, budowanie bazy klientów oraz maksymalizacja zysków firmy,
  • Zarządzanie kontaktami z klientami podczas całego cyklu sprzedażowego,
  • Identyfikowanie i kwalifikowanie nowych szans rynkowych,
  • Budowanie i wspieranie w zarządzaniu partnerskimi kanałami sprzedaży,
  • Przygotowywanie ofert dla klientów przy współpracy z zespołami sprzedaży i marketingu produktowego firmy,

Wymagania:

  • Wykształcenie wyższe,
  • Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym,
  • Znajomość branży Digital Signage, rozwiązań systemów wideokonferencyjnych, systemów multimedialnych, audio-wizualnych,
  • Znajomość rynku Bankowego, Telekomunikacyjnego, Retail będzie dodatkowym atutem,
  • Zdolności analitycznego myślenia, kreatywności, determinacji w dążeniu od celu,
  • Znajomość pakietu MS Office (Word, Excel, Power Point, Outlook),
  • Komunikatywność oraz umiejętność efektywnej współpracy z innymi,
  • Prawo jazdy kat.B,
  • Doświadczenie na podobnym stanowisku będzie mile widziane

Oferujemy:

  • Pracę w firmie o stabilnej pozycji rynkowej,
  • Atrakcyjne wynagrodznie i narzędzia pracy (w tym slużbowe auto również do użytku prywatnego),
  • Opiekę medyczną i ubezpieczenie na życie,
  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub kontrakt B2B (decyzja kandydata)


Zapoznaj się z naszą Klauzulą informacyjną HRK w związku z Rozporządzeniem RODO o Ochronie Danych Osobowych: