International Business Development Manager CE | HRK
irc ukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menu
HRK FMCG specjalizuje się w rekrutacji kadry menedżerskiej i eksperckiej na potrzeby sektora dóbr szybko zbywalnych. Dzięki współpracy z czołowymi firmami branży FMCG naszym Kandydatom proponujemy najatrakcyjniejsze oferty dopasowane do ich kwalifikacji i oczekiwań.

Zobacz, co możemy dla Ciebie zrobić: zespół FMCG w HRK.

Dla naszego Klienta, rozpoznawalnej firmy z branży FMCG, szukamy kandydata/kandydatki na stanowisko:

International Business Development Manager CEE
województwo: mazowieckie

Szukamy osoby z doświadczeniem w rozwoju współpracy z sieciami handlowymi i dystrybutorami na rynkach CEE. Główne cele związane są z otwieraniem nowych rynków oraz opracowanie strategii ekspancji. Stanowisko jest samodzielne.

Zadania:

  • Rozwój sprzedaży eksportowej, rozwój asortymentowy(Brand i marka własna), prowadzenie rozmów i negocjacji warunków współpracy,
  • Koodrynacja dystrybucji i sprzedaży na podległych rynkach (rynek tradycyjny i nowoczesny) ? Europa Centralna i Wschodnia,
  • Kreowanie strategii sprzedaży w regionie oraz promocji reprezentowanych marek (produkty markowe i marki własne),
  • Wprowadzanie nowych produktów oraz rozwój sprzedaży na podległych rynkach,
  • Poszukiwanie i pozyskiwanie nowych klientów i rynków zbytu,
  • Organizacja promocji i akcji marketingowych w kanale nowoczesnym,
  • Negocjacje z obecnymi i potencjalnymi Partnerami w celu maksymalnego rozbudowania poszerzenia dystrybucji w kanałach sprzedaży, budowanie rozpoznawalności marek spółki na podległych rynkach,
  • Podróże służbowe i spotkania z obecnymi oraz potencjalnymi Partnerami, sieciami handlowymi, przeprowadzanie ?storecheck-ów?, etc.
  • Udział w międzynarodowych targach branży branżowych.

Doświadczenie / umiejętności:

  • doświadczenie w sprzedaży międzynarodowej na rynku FMCG,
  • nastawienie na poszerzanie wiedzy i wchodzenie w nowe, innowacyjne kategorie produktowe (w dłuższej perspektywie),
  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego,
  • gotowość do regularnych wyjazdów za granicę,
  • sprawna organizacja pracy własnej.

Oferujemy:

  • pracę w oparciu o Umowę o Pracę lub kontrakt B2B w stabilnej firmie wyróżniającej się wysoką kulturą organizacyjną,
  • narzędzia pracy (służbowy samochód, telefon, komputer),
  • możliwość pracy zdalnej lub w biurze firmy,


Zapoznaj się z naszą Klauzulą informacyjną HRK w związku z Rozporządzeniem RODO o Ochronie Danych Osobowych: