Credit Manager | HRK
irc ukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menu
HRK Finance specjalizuje się w rekrutacji wysokiej klasy ekonomistów na potrzeby organizacji międzynarodowych oraz wiodących spółek z kapitałem polskim. Dla naszych klientów pozyskujemy ekspertów i menedżerów oraz pracowników średniego szczebla w działach finansów. Posiadamy unikalne doświadczenia w budowaniu całych struktur centrów finansowych. Zespół działa w ramach HRK S.A. jednej z największych firm doradczych z obszaru zarządzania kapitałem ludzkim. Oferujemy usługi rekrutacji kadry średniego i wyższego szczebla, badań i rozwoju potencjału zawodowego (łącznie z badaniami Assessment/Development Centre), budowania ścieżek kariery, employer brandingu oraz obsługę kadr i płac. Posiadamy oddziały w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Katowicach, Krakowie i Łodzi.

Dla naszego Klienta, globalnego dostawcy usług w sektorze B2B oraz B2C, poszukujemy osoby na stanowisko Credit Manager. Poniżej przedstawiamy zadania i wymagania związane z rolą i zachęcamy zainteresowanych kandydatów do aplikowania. Proces rekrutacyjny prowadzimy zdalnie. 

Credit Manager
lokalizacja: Poznań

Zadania:

  • odpowiedzialność za zespół zajmujący się szeroko rozumianymi procesami windykacji oraz reklamacji finansowych
  • zarządzanie i kontrolowanie procesów działu fakturowania
  • optymalizacja przepływów pieniężnych firmy poprzez nadzorowanie procesów w dziale Windykacji należności
  • zarządzanie systemem kontroli wewnętrznych w swoim obszarze
  • optymalizacja procesów w swoim obszarze tam gdzie jest to możliwe i wskazane
  • ścisła współpraca z działami firmy w kraju, zarządzanie stacjonarnym zespołem kilkunastu osób oraz zdalna współpraca z wewnętrznymi SSC
  • motywowanie i rozwijanie pracowników
  • wyznaczanie celów oraz prowadzenie bieżącej oceny pracy podległych pracowników
  • aktywne uczestnictwo w procesie rekrutacji i wdrożenia nowych pracowników

Wymagania:

  • 5 lat doświadczenia w pracy na stanowisku decyzyjnym w obszarze związanym  z należnościami, fakturowaniem lub obsługą reklamacji finansowych
  • min. 3 lata doświadczenia w zarządzaniu zespołem
  • wykształcenie wyższe w obszarze finansów
  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego (min. B2)
  • doświadczenie w obszarze prowadzenia projektów
  • znajomość systemów ERP z obszaru należności (SAP, Oracle, itp.)
  • sprawne posługiwanie się MS Office (zwłaszcza Excel i PowerPoint)
  • znajomość zasad księgowości zgodnie z obowiązującymi przepisami w obszarze należności


Zapoznaj się z naszą Klauzulą informacyjną HRK w związku z Rozporządzeniem RODO o Ochronie Danych Osobowych: