Kierownik ds. Zakupów | HRK
irc ukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menu
Zespół HRK Logistics & Purchasing specjalizuje się w pozyskiwaniu profesjonalistów dla firm z branży transport-spedycja-logistyka oraz na potrzeby firm handlowych, które posiadają w swojej strukturze dział logistyki lub zakupów. Zespół działa w ramach HRK S.A. jednej z największych firm doradczych z obszaru zarządzania kapitałem ludzkim. Oferujemy usługi rekrutacji kadry średniego i wyższego szczebla, badań i rozwoju potencjału zawodowego (łącznie z badaniami Assessment/Development Centre), budowania ścieżek kariery, employer brandingu oraz obsługę kadr i płac. Posiadamy oddziały w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Katowicach, Krakowie i Łodzi.

Dla naszego Klienta w Świnoujściu(branża budowlana), przygotowującego inwestycję związaną z budową infrastruktury drogowej, poszukujemy kandydatów na stanowisko: Kierownik ds. Zakupów.

Kierownik ds. Zakupów
województwo: zachodniopomorskie

Zadania:

  • Zarządzanie procesem wyszukiwana dostawców i wykonawców usług;
  • Odpowiedzialność za procesy zakupowe i zawieranie umów z dostawcami;
  • Nadzór nad procesem zakupowym w ścisłej koordynacji z zespołem realizującym projekt ;
  • Przygotowywanie zapytań ofertowych do dostawców oraz analiza otrzymywanych ofert;
  • Porównywanie ilości robót występujących w ofertach/kosztorysach z dokumentacją projektową;
  • Prowadzenie negocjacji umów/zamówień z potencjalnymi dostawcami/wykonawcami;
  • Zapewnienie właściwej logistyki dostaw oraz kosztowej optymalizacji wykorzystania zasobów;
  • Monitorowanie stanów magazynowych oraz tworzenie bazy danych magazynu budowy; 

Wymagania:

  • Wykształcenie wyższe;
  • Znajomość technologii robót budowlanych;
  • Umiejętność sporządzania kalkulacji ofertowej i wykonawczej;
  • Doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku;
  • Bardzo dobra organizacja pracy własnej;
  • Dobra znajomość języka angielskiego;
  • Rozwinięte umiejętności negocjacji poparte doświadczeniem zawodowym;
  • Inicjatywa, orientacja na realizację celów i wysokie zdolności analityczne;
  • Dyspozycyjność oraz umiejętność pracy pod presją czasu;
     


Zapoznaj się z naszą Klauzulą informacyjną HRK w związku z Rozporządzeniem RODO o Ochronie Danych Osobowych: