irc ukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menu
HRK SSC/BPO specjalizuje się w rekrutacji specjalistów, menedżerów oraz dyrektorów do centrów usług wspólnych. Dzięki współpracy z czołowymi firmami z sektora SSC/BPO naszym Kandydatom proponujemy najatrakcyjniejsze oferty dopasowane do ich kwalifikacji i oczekiwań.

Zobacz, co możemy dla Ciebie zrobić: zespół SSC/BPO w HRK.

Dla jednego z naszym klientów, międzynarodowej firmy konsultingowej zlokalizowanej w Warszawie, poszukujemy osoby z biegłą znajomością j. niemieckiego na stanowisko:

Asystent/-ka Managera z j. niemieckim
Warszawa

Zadania:

  • zarządzanie kalendarzem spotkań bliznesowych, 
  • organizowanie podróży służbowych,
  • budowanie i utrzymywanie relacji z kluczowymi klientami,
  • wsparcie logistyczno-techniczne przy organizacji spotkań, konferencji, wydarzeń branżowych,
  • tworzenie prezentacji i raportów,
  • dbanie o prawidłowy przebieg dokumentów, 
  • współpraca z innymi działami firmy.

Wymagania:

  • bardzo dobra znajomość j. niemieckiego (umożliwiająca codzienny kontakt z native speakerami),
  • dobra znajomość języka angielskiego, 
  • doświadczenie w pracy z MS Excel, PowerPoint oraz Outlook, 
  • bardzo dobra organizacja czasu pracy i rozwinięte zdolności interpersonalne,
  • wcześniejsze doświadczenie na podobnym stanowisku będzie atutem.

Oferujemy:

  • pracę w międzynarodowym środowisku,
  • jasno określony zakres obowiązków, 
  • atrakcyjny pakiet benefitów pracowniczych, 
  • elastyczny czas pracy (możliwość pracy z domu kilka razy w miesiącu),
  • możliwości rozwoju w strukturze.