irc ukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menu
HRK Retail specjalizuje się w rekrutacji kadry menedżerskiej i eksperckiej na potrzeby sieci handlowych oraz organizacji z obszaru sprzedaży detalicznej i hurtowej. Dzięki współpracy z czołowymi firmami branży retail naszym Kandydatom proponujemy najatrakcyjniejsze oferty dopasowane do ich kwalifikacji i oczekiwań.

Sprawdź, co możemy dla Ciebie zrobić: zespół Retail w HRK.

HRK Retail specjalizuje się w obsłudze firm działających w obszarze sprzedaży detalicznej, hurtowej oraz sieci handlowych. Dzięki doświadczeniu we współpracy z sektorem retail rozumiemy cele biznesowe naszych klientów, branżowy język, specyficzne wymagania stawiane potencjalnym pracownikom oraz szczególnie cenione kompetencje zawodowe. Zespół działa w ramach HRK S.A. jednej z największych firm doradczych z obszaru zarządzania kapitałem ludzkim. Oferujemy usługi rekrutacji kadry średniego i wyższego szczebla, badań i rozwoju potencjału zawodowego (łącznie z badaniami Assessment/Development Centre), budowania ścieżek kariery, employer brandingu oraz obsługę kadr i płac. Posiadamy oddziały w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Katowicach, Krakowie, Gdyni i Łodzi.

Dla naszego Klienta, międzynarodowej firmy z branży Retail (beauty) poszukujemy osoby na stanowisko:

Recepcjonista/ka
Warszawa

Zadania:

  • Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej (email, listy, paczki)
  • Zamawianie materiałów biurowych, kaw, określonych produktów dostępnych dla pracowników
  • Zarządzanie połączeniami telefonicznymi, przekierowywanie rozmów
  • Obsługa przesyłek kurierskich
  • Koordynowanie rezerwacji podróży służbowych
  • Przyjmowanie gości firmy
  • Dbałość o wyposażenie punktów kawowych
  • Dodatkowe zadania przydzielane przez przełożoną
  • Koordynowanie pracy biura oraz aktywna współpraca z działami firmy

Wymagania:

  • znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym
  • mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
  • znajomość MS Office oraz umiejętność obsługi urządzeń biurowych
  • komunikatywność, wysoka kultura osobista

Oferujemy:

  • Umowę o prace lub zlecenie w zależności od preferencji 
  • Pracę na pełen etat lub 3/4 etatu 
  • Pracę i mozliwośc rozwoju w międzynarodowej firmie