irc ukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menu
HRK jest jedną z największych i najbardziej doświadczonych polskich organizacji doradczych z obszaru zarządzania kapitałem ludzkim. Dostarczamy naszym klientom rozwiązania potrzebne na każdym etapie cyklu życia pracownika w organizacji ? od rekrutacji i employer brandingu, poprzez ocenę i rozwój pracowników, obsługę kadr i płac, aż po outplacement. Istniejemy od 2000 roku i działamy w oparciu o zespoły wyspecjalizowane w obsłudze poszczególnych branż. Posiadamy oddziały w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Katowicach, Krakowie i Łodzi.

 

Dla naszego Klienta, międzynarodowej organizacji działającej w branży technicznej , poszukujemy osoby na stanowisko:

 

Asystent/ka Zarządu ze znajomością j. niemieckiego
województwo: wielkopolskie

Zadania:

  • Koordynacja bieżącej pracy biura
  • Zapewnienie właściwego obiegu dokumentów, zarządzanie korespondencją
  • Obsługa administracyjna firmy
  • Przygotowanie zestawień, prezentacji i raportów
  • Budowanie efektywnej współpracy i dobra komunikacja ze wszystkimi działami w firmie

Wymagania:

  • Wykształcenie wyższe
  • Mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku
  • Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego w mowie i piśmie
  • Biegła umiejętność obsługi komputera (pakiet MS Office),
  • Komunikatywność i wysoka kultura osobista
  • Samodzielność i doskonała organizacja pracy
  • Zdolności organizacyjne i analityczne,
  • Umiejętność obsługi urządzeń biurowych,
  • Zaangażowanie i motywacja do osiągania jak najwyższych standardów w pracy

Oferujemy:

  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • Atrakcyjne wynagrodzenie
  • Interesującą pracę w międzynarodowym środowisku
  • Dobre warunki pracy i przyjazną atmosferę
  • Możliwość ciągłego rozwoju poprzez szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne