Start nowej kampanii employer brandingowej dla Leroy Merlin | HRK
irc ukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menu

Start nowej kampanii employer brandingowej dla Leroy Merlin

23.05.2018
Główne zdjęcie artykułu

22 marca ruszyła nowa kampania employer brandingowa Leroy Merlin pod hasłem „Dołącz do najlepszego zespołu”. To pierwsza w Polsce kampania wizerunkowa, która zachęca kandydatów do aplikowania, bazując na sponsoringu Reprezentacji Polski w piłce nożnej. Kampania została opracowana przy współpracy z zespołem Employer Branding firmy HRK.

Kampania Leroy Merlin „Dołącz do najlepszego zespołu” została przygotowana w piłkarskim klimacie, który oddaje ducha zespołowości. Tytułowy najlepszy zespół to już ponad 10 000 pracowników Leroy Merlin w Polsce, którzy, jak pokazują badania przeprowadzone na potrzeby nowej kampanii – są zaangażowani w swoją pracę, lubią mieć wpływ na to, co robią oraz cenią sobie współpracę. Kampania „Dołącz do najlepszego zespołu” jest spójna z działaniami firmy, która od 2016 roku jest Oficjalnym Sponsorem Reprezentacji Polski w piłce nożnej.

W swoich dotychczasowych działaniach employer brandingowych Leroy Merlin zawsze stawiało na autentyzm i transparentność. Tak jest również w przypadku kampanii „Dołącz do najlepszego zespołu”. Firma przyciąga kandydatów atutami, które – jak wynika z przeprowadzonych badań – są dla nich ważne i wyróżniają Leroy Merlin na tle konkurencji. Opowiada o nich jednak językiem piłkarskim. Pokazuje m.in. że umowa o pracę to jej stały fragment gry, że nowi zawodnicy mają wpływ na grafik, że oferuje im profesjonalny trening wdrożeniowy, że w zespole Leroy Merlin mogą liczyć na akcjonariat, udział w zyskach, ciekawe benefity oraz dostęp do nowoczesnych narzędzi – m.in. każdy pracownik wyposażony jest w służbowy smartfon. W kreacjach przygotowanych na potrzeby kampanii Leroy Merlin pokazuje atmosferę entuzjazmu i zaangażowania, bliską tej panującej na boisku.

Do udziału w kampanii Leroy Merlin zaprosiło pracowników centrali i sklepów z całej Polski. Wybrane podczas castingu osoby reprezentują różne zawody – od kasjera, czy doradcy klienta poprzez magazyniera po pracowników biurowych w centrali firmy. Bohaterów kampanii będzie można poznać dzięki nowym materiałom rekrutacyjnym oraz na stronie kariera.leroymerlin.pl, którą przy tej okazji również zaktualizowano. Nagrany w ramach kampanii spot radiowy już niedługo będzie można usłyszeć w całej Polsce, natomiast wyprodukowane firmy zostaną wykorzystane w kampanii on-line, m.in. w mediach społecznościowych. Zgodnie z aktualnymi trendami, kampania 360 stopni, wykorzystuje różne kanały komunikacji oraz stawia na efekt zaskoczenia.