4 października w restauracji STIXX Bar & Grill zaprezentowaliśmy wyniki badania „Brand Menagerowie w branży FMCG. Oczekiwania i zmiany zawodowe”.
Dzięki naszym ekspertom: Jackowi Olejarzowi, Monice Wojciechowskiej, Ewie Belczewskiej i Łukaszowi Przywóskiemu liczne grono przedstawicieli branży FMCG dowiedziało się jakie są czynniki motywują Brand Menagerów do zmiany pracy oraz jakie firmy i branże są dla nich interesujące.
Całość raportu jest dostępna na naszej stronie w zakładce Baza wiedzy.
Przeczytaj także
-
Nowy trend na rynku pracy: e-mobilność pracownicza
Praca dla zagranicznego podmiotu cieszy się coraz większym zainteresowaniem wśród polskich pracowników. Aż 76% przyjęłoby ofertę pracy dla firmy z zagranicy, gdyby mogli pracować w trybie zdalnym – wynika z badania HRK „E-mobility polskich pracowników”.
-
#JobsForUkraine
Zapraszamy do zapoznania się ze szczegółami akcji.
-
Zespół HRK FMCG przekształca się i zmienia nazwę na HRK Consumer Goods
Działający w ramach firmy doradztwa personalnego HRK S.A. zespół rekrutacyjny HRK FMCG rozszerza zakres wspieranych branż.