O LinkedIn podczas konferencji | HRK
irc ukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menu

O LinkedIn na konferencji CFA Society Poland Talent Summit

07.06.2019
Główne zdjęcie artykułu

6 czerwca Magdalena Urbańska, z działu Marketingu, poprowadziła prezentację na temat budowania marki osobistej w internecie przy uwzględnieniu kwalifikacji zawodowych w ramach wydarzenia CFA Society Poland Talent Summit.

Budowanie sieci kontaktów oraz wizerunku na LinkedIn to obecnie must have kandydatów. Portal ten nieustannie się też zmienia, co wymaga u użytkowników ciągłego aktualizowania profilu i zmiany strategii działań. Temat ten postanowiliśmy poruszyć podczas czwartkowego wydarzenia CFA Society Poland Talent Summit.

Uczestnicy mieli okazję zapoznać się z nowościami, jakie w ostatnim czasie wprowadził LinkedIn, z zapowiedziami zmian oraz dobrymi i złymi praktykami budowania wizerunku w social mediach. 

Spotkanie zgromadziło 150 uczestników.