
6 czerwca Magdalena Urbańska, z działu Marketingu, poprowadziła prezentację na temat budowania marki osobistej w internecie przy uwzględnieniu kwalifikacji zawodowych w ramach wydarzenia CFA Society Poland Talent Summit.
Budowanie sieci kontaktów oraz wizerunku na LinkedIn to obecnie must have kandydatów. Portal ten nieustannie się też zmienia, co wymaga u użytkowników ciągłego aktualizowania profilu i zmiany strategii działań. Temat ten postanowiliśmy poruszyć podczas czwartkowego wydarzenia CFA Society Poland Talent Summit.
Uczestnicy mieli okazję zapoznać się z nowościami, jakie w ostatnim czasie wprowadził LinkedIn, z zapowiedziami zmian oraz dobrymi i złymi praktykami budowania wizerunku w social mediach.
Spotkanie zgromadziło 150 uczestników.
Przeczytaj także
-
Emerytura stażowa – czym jest i co o niej wiemy? Najnowsze informacje
Jakie warunki trzeba będzie spełnić, aby otrzymać emeryturę stażową? Poznaj najnowsze informacje o emeryturach stażowych.
-
Czekają nas zmiany w prawie pracy. Poznaj aktualizację projektów na maj 2022
Zapraszamy do zapoznania się z możliwymi zmianami w obszarze prawa pracy - część z nich, rząd ma zamiar wprowadzić już w sierpniu 2022r.!
-
Nowy trend na rynku pracy: e-mobilność pracownicza
Praca dla zagranicznego podmiotu cieszy się coraz większym zainteresowaniem wśród polskich pracowników. Aż 76% przyjęłoby ofertę pracy dla firmy z zagranicy, gdyby mogli pracować w trybie zdalnym – wynika z badania HRK „E-mobility polskich pracowników”.