
W połowie lutego wystartowała nowa odsłona strony "Kariery" firmy Decathlon. Autorami projektu są członkowie zespołu HRK Employer Branding.
Chcąc skłonić kandydata do pracy w danej organizacji nie można zapomnieć o tak podstawowej rzeczy, jaką jest strona internetowa, stanowiąca oficjalne źródło wszelkich informacji.
By strona ta nie była suchym tekstem, powinniśmy w jak największym stopniu wykorzystać obraz, ikony, wideo i krótkie treści – zwłaszcza, że według wszelkich badań użytkownik poświęca średnio 15 sekund na stronę, a w przypadku braku zainteresowania od razu z niej wychodzi. Nasza strona powinna być również miejscem, gdzie kandydat bez problemu znajdzie aktualne oferty pracy, ale i kontakt w przypadku chęci sporadycznego złożenia aplikacji. I na koniec, nie zapominajmy, że większość osób przegląda nasze strony z poziomu telefonu, zadbajmy więc o to, by nasza strona była mobilna.
Efekty prac naszego zespołu możecie zobaczyć tu: http://www.decathlonkariera.pl/
Przeczytaj także
-
Emerytura stażowa – czym jest i co o niej wiemy? Najnowsze informacje
Jakie warunki trzeba będzie spełnić, aby otrzymać emeryturę stażową? Poznaj najnowsze informacje o emeryturach stażowych.
-
Czekają nas zmiany w prawie pracy. Poznaj aktualizację projektów na maj 2022
Zapraszamy do zapoznania się z możliwymi zmianami w obszarze prawa pracy - część z nich, rząd ma zamiar wprowadzić już w sierpniu 2022r.!
-
Nowy trend na rynku pracy: e-mobilność pracownicza
Praca dla zagranicznego podmiotu cieszy się coraz większym zainteresowaniem wśród polskich pracowników. Aż 76% przyjęłoby ofertę pracy dla firmy z zagranicy, gdyby mogli pracować w trybie zdalnym – wynika z badania HRK „E-mobility polskich pracowników”.