
Monika Witoń, jako Head of Marketing i PR, pokieruje zespołem komunikacji HRK S.A.
Na nowoutworzonym stanowisku będzie odpowiadać za strategię i realizację działań marketingowych offline i online, projekty brandingowe, content marketing oraz relacje z mediami.
Monika Witoń ma ponad 10-letnie doświadczenie w realizacji działań z zakresu marketingu i PR, employer branding i CSR. Do HRK przeszła z grupy dentsu, gdzie przez ponad 6 lat realizowała projekty z zakresu komunikacji B2B, digital marketingu, media relations i komunikacji wewnętrznej. Wspierała zarząd grupy i poszczególnych agencji w zakresie komunikacji korporacyjnej i kryzysowej. Jako PR Lead pracowała również z zespołami agencji Isobar, wspierając je w działaniach PR realizowanych na rzecz klientów agencji. W ramach CSR grupy dentsu pracowała również przy kampaniach dla sektora NGO, m.in. dla Fundacji ITAKA czy Rak’n’Roll Wygraj Życie!.
Doświadczenie zdobywała w pracując w działach komunikacji grupy WPP i K2 Internet, a także w porównywarce cenowej Skąpiec.pl. Absolwentka Szkoły Strategii Marki prowadzonej przez Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR, studiów podyplomowych z zakresu digital marketingu. Słuchaczka studiów podyplomowych z zakresu zrównoważonego rozwoju na Akademii Leona Koźmińskiego.
Przeczytaj także
-
Emerytura stażowa – czym jest i co o niej wiemy? Najnowsze informacje
Jakie warunki trzeba będzie spełnić, aby otrzymać emeryturę stażową? Poznaj najnowsze informacje o emeryturach stażowych.
-
Czekają nas zmiany w prawie pracy. Poznaj aktualizację projektów na maj 2022
Zapraszamy do zapoznania się z możliwymi zmianami w obszarze prawa pracy - część z nich, rząd ma zamiar wprowadzić już w sierpniu 2022r.!
-
Nowy trend na rynku pracy: e-mobilność pracownicza
Praca dla zagranicznego podmiotu cieszy się coraz większym zainteresowaniem wśród polskich pracowników. Aż 76% przyjęłoby ofertę pracy dla firmy z zagranicy, gdyby mogli pracować w trybie zdalnym – wynika z badania HRK „E-mobility polskich pracowników”.