Kampania Leroy Merlin podwójnie nagrodzona | HRK
irc ukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menu

Kampania Leroy Merlin podwójnie nagrodzona

11.06.2018
Główne zdjęcie artykułu

Kampania wizerunkowo-rekrutacyjna Leroy Merlin przygotowana we współpracy z HRK Employer Branding, która wystartowała pod koniec marca spotkała się z uznaniem jury konkursu Employer Branding Excellence Awards 2018.

Leroy Merlin otrzymało za nią aż dwa wyróżnienia: w kategorii Strategia Employer Branding oraz w kategorii Strona/zakładka kariery/landing page.

W konkursie Employer Branding Excellence Awards nagradzani są pracodawcy, którzy osiągają mistrzostwo w budowaniu marki pracodawcy i stosują praktyki, mogące być inspiracją dla innych firm. W tym roku organizatorzy konkursu mieli twardy orzech do zgryzienia: wpłynęło aż 126 zgłoszeń w 7 kategoriach. Wśród wyróżnionych znalazła się kampania Leroy Merlin.

Efektem tych działań jest pierwsza w Polsce kampania wizerunkowa, która zachęca kandydatów do aplikowania, bazując na sponsoringu Reprezentacji Polski w piłce nożnej. Zgodnie z obecnymi trendami jest to kampania 360 stopni, która – poza standardowymi działaniami – wykorzystuje także reklamę radiową, mobilną, video i media społecznościowe. Do udziału w kampanii Leroy Merlin zaprosiło pracowników.

Jak pokazują pierwsze miesiące kampanii i uzyskane efekty, przyjęty kierunek okazał się strzałem w 10. Znacząco wzrosło zainteresowanie kandydatów pracą w Leroy Merlin.

W ramach kampanii wdrożono także nową wersję strony kariera. – Staraliśmy się spojrzeć na stronę kariery z perspektywy kandydata. Naszym celem było uatrakcyjnienie jej wyglądu i skrócenie ścieżki prowadzącej do aplikacji – dodaje Joanna Kotzian. Jury 7. edycji konkursu Employer Branding Excellence Awards doceniło stronę www.kariera.leroymerlin.pl, przyznając Leroy Merlin dodatkowe wyróżnienie w kategorii strona/zakładka kariery/landing page.

Kampania to efekt współpracy zespołów Komunikacji Korporacyjnej Leroy Merlin oraz HRK Employer Branding. To już kolejna kampania employer brandingowa Leroy Merlin realizowana we współpracy z HRK S.A. Poprzednia, „Każdy jest wyjątkowy”, znalazła się w katalogu najlepszych praktyk Grupy Adeo.