
30 marca odbyło się wirtualne spotkanie członków IRC regionu EMEA, które skupiło 42 uczestników. Celem spotkania było omówienie aktualności w grupie IRC, rewizji strategii oraz planów rozwoju.
Duża część spotkania dotyczyła obecnej sytuacji pandemii, jej wpływu na biznes oraz sposobów reagowania z perspektywy usług rekrutacyjnych. Uczestnicy spotkania dzielili się „best practice” – w tym również HRK. Nasz wiceprezes Tomasz Sokołowski zwrócił uwagę na realizację projektów oceny i rozwoju kompetencji w formie online, która to forma dotychczas mało popularna, zyskuje na coraz większej wartości.
W zakresie Executive Search od 2011 r. HRK jest wyłącznym partnerem na Polskę IRC Global Executive Search Partners - globalnej sieci firm zajmujących się executive search, zjednoczonych na rzecz wspierania klientów w pozyskiwaniu i utrzymywaniu najbardziej utalentowanych przywódców. Partnerzy sieci są tak różnorodni kulturowo i geograficznie jak jej klienci. IRC, mając biura w ponad osiemdziesięciu miastach na sześciu kontynentach, posiada zasięg i umiejętności potrzebne do obsługi międzynarodowych, ale też małych i średnich przedsiębiorstw.
IRC ma w swoim dorobku ponad 30 tysięcy zrealizowanych zleceń dla ponad 3 tysięcy klientów z niemal wszystkich branż. IRC Global Executive Search Partners łączy ze sobą to, co najlepsze z dwóch światów – globalny zasięg i znajomość lokalnego rynku.
Przeczytaj także
-
Piotr Mazurkiewicz prelegentem Klubu Kobiet
18 lutego miała miejsce kolejna odsłona Klubu Kobiet Rynku Finansowego, inicjatywy CFA Society Poland mającej na celu stworzenie przestrzeni dla profesjonalistek oraz profesjonalistów.
-
EEC Trends 2021 z udziałem Magdy Bylinowicz
W panelu: "Kalejdoskop trendów. Food Foresight: scenariusze przyszłości dla rynku spożywczego. Praca zdalna, hybrydowa czy biurowa. E-commerce", w roli eksperta wystąpiła Magdalena Bylinowicz, Executive Manager HRK SA
-
Siła Kobiet w HR
Katarzyna Marczak, z Payroll Consulting, 16 listopada prelegentką warszawskiego eventu International Happiness at Work Summit.