
Światło dzienne ujrzała 13. edycja raportu TOP MARKA, wyłaniającego 500 najsilniejszych marek w szeroko pojętych mediach. HRK po raz pierwszy pojawiło się w tym zestawieniu, zarówno ogólnym, jak i branżowym.
Nasza firma w rankingu 500 najsilniejszych marek zajęła 458 miejsce. Z kolei w kategorii Human Resources zajęliśmy 9. miejsce. Co istotne, jesteśmy jedyną polską firmą, która znalazła się w TOP 10 polskiej branży HR.
W tegorocznej edycji badania poddanych analizie zostało łącznie 24 mln materiałów od 500 marek. Badanie objęło materiały opublikowane w prasie i serwisach internetowych, a także w mediach społecznościowych, które ukazały się między 1 lipca 2019 a 30 czerwca 2020 roku. Były tu badane m.in. średnia miesięczna liczba publikacji, liczba obserwujących na portalach społecznościowych, dotarcie treści do odbiorców. Wszystko to wchodzi w skład tzw. wskaźnika impact.
Druga składowa siły marki to indeks sentymentu, aby go otrzymać treści były oceniane pod kątem ich wydźwięku. Wyliczono proporcje między liczbą wzmianek pozytywnych, negatywnych i neutralnych dla wizerunku danej marki.
Siła marki jest oparta na iloczynie impactu oraz indeksu sentymentu.
Przeczytaj także
-
Emerytura stażowa – czym jest i co o niej wiemy? Najnowsze informacje
Jakie warunki trzeba będzie spełnić, aby otrzymać emeryturę stażową? Poznaj najnowsze informacje o emeryturach stażowych.
-
Czekają nas zmiany w prawie pracy. Poznaj aktualizację projektów na maj 2022
Zapraszamy do zapoznania się z możliwymi zmianami w obszarze prawa pracy - część z nich, rząd ma zamiar wprowadzić już w sierpniu 2022r.!
-
Nowy trend na rynku pracy: e-mobilność pracownicza
Praca dla zagranicznego podmiotu cieszy się coraz większym zainteresowaniem wśród polskich pracowników. Aż 76% przyjęłoby ofertę pracy dla firmy z zagranicy, gdyby mogli pracować w trybie zdalnym – wynika z badania HRK „E-mobility polskich pracowników”.