
Światło dzienne ujrzała 13. edycja raportu TOP MARKA, wyłaniającego 500 najsilniejszych marek w szeroko pojętych mediach. HRK po raz pierwszy pojawiło się w tym zestawieniu, zarówno ogólnym, jak i branżowym.
Nasza firma w rankingu 500 najsilniejszych marek zajęła 458 miejsce. Z kolei w kategorii Human Resources zajęliśmy 9. miejsce. Co istotne, jesteśmy jedyną polską firmą, która znalazła się w TOP 10 polskiej branży HR.
W tegorocznej edycji badania poddanych analizie zostało łącznie 24 mln materiałów od 500 marek. Badanie objęło materiały opublikowane w prasie i serwisach internetowych, a także w mediach społecznościowych, które ukazały się między 1 lipca 2019 a 30 czerwca 2020 roku. Były tu badane m.in. średnia miesięczna liczba publikacji, liczba obserwujących na portalach społecznościowych, dotarcie treści do odbiorców. Wszystko to wchodzi w skład tzw. wskaźnika impact.
Druga składowa siły marki to indeks sentymentu, aby go otrzymać treści były oceniane pod kątem ich wydźwięku. Wyliczono proporcje między liczbą wzmianek pozytywnych, negatywnych i neutralnych dla wizerunku danej marki.
Siła marki jest oparta na iloczynie impactu oraz indeksu sentymentu.
Przeczytaj także
-
Siła Kobiet w HR
Katarzyna Marczak, z Payroll Consulting, 16 listopada prelegentką warszawskiego eventu International Happiness at Work Summit.
-
Nasze przedstawicielki o wdrożeniu PPK w HRK
Kolejne bezpłatne webinarium z cyklu „Pracodawcy - Pracodawcom” odbędzie się już 28 października o godzinie 11:00. Swoimi doświadczeniami z wdrożenia PPK podzielą się przedstawiciele firmy HRK S.A.
-
Nowoczesny HR w logistyce?
Za nami pierwszy dzień konferencji XVII Forum Polskich Menedżerów Logistyki, organizowanej przez Puls Biznesu. Podczas tego wydarzenia uczestnicy mogli wysłuchać prezentacji Adama Brzozowskiego, client partnera w HRK.