Szkolenia business coaching | HRK
irc ukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menu

Szkolenia i business coaching

Wspierając klientów w budowaniu ich sukcesu oferujemy liczne szkolenia szyte na miarę ich potrzeb. Zatrudniamy doświadczonych coachów z certyfikatem International Coach Federation lub International Coaching Community, którzy wspierają organizację w osiągnięciu założonych celów. Profesjonalny coaching prowadzi do uruchomienia zasobów potrzebnych do realizacji celów zawodowych i osobistych. Cele te są ustalane wspólnie przez firmę i uczestnika coachingu i powinny one być spójne z wartościami oraz strategią organizacji. Z kolei dla firmy coaching to doskonałe narzędzie do budowania zaangażowania, odpowiedzialności, kultury nastawionej na rozwój pracowników.

Dzięki coachingowi pracownicy:

  • podejmują lepsze decyzje,
  • osiągają cele w prostszy i bardziej skuteczny sposób,
  • rozwijają swoje umiejętności przywódcze,
  • budują lepsze relacje z innymi (współpracownikami, klientami),
  • odnoszą sukcesy zawodowe,
  • działają efektywniej,
  • wprowadzają równowagę do swojego życia zawodowego i osobistego.

Przykłady szkoleń

Skuteczne prowadzenie rekrutacji

Podczas tego szkolenia dowiesz się jakie są kluczowe pułapki procesu rekrutacyjnego, jak zidentyfikować kompetencje zawodowe, jakie są techniki wywiadu biograficznego, kompetencyjnego, weryfikowania wiedzy produktowej i branżowej, a także jak diagnozować motywację kandydatów.

Assessment & Development Centre

Na szkoleniu poznasz rodzaje zadań stosowanych przez AC/DC, zasady organizacji i kontrolowania przebiegu sesji, sposoby oceny kompetencji, przygotowywania raportów oraz udzielania informacji zwrotnej uczestnikom i klientom wewnętrznym.

Wywiad kompetencyjny

Ze spotkania wyniesiesz wiedzę z zakresu rodzajów interview, poznasz metody identyfikacji i definiowania kompetencji, strukturę rozmowy opartej na kompetencjach oraz rodzaje pytań.

Komunikacja w oparciu o Insights Discovery

Szkolenie pomoże Ci budować większą świadomość samego siebie, zwłaszcza w zakresie stylu działania oraz komunikowania się. Udoskonalimy Twoje umiejętności komunikacyjne, pomożemy jeszcze lepiej zrozumieć różnice w komunikacji do pracowników oraz do kandydatów. Udzielimy również wsparcia i wskazówek do dalszego rozwoju zawodowego.

Samorozwój i motywacja

Przeprowadzamy warsztaty z zakresu budowania samoświadomości i identyfikacji działań, które przybliżają do realizacji ważnych dla nas wartości oraz potrzeb. Biorąc udział w naszym szkoleniu uczestnicy otrzymują odpowiedź, który z 16 motywatorów (wg koncepcji Stevena Reissa) jest dla nich ważny, jakie wartości muszą w życiu realizować, by osiągnąć poczucie spełnienia i satysfakcji. Dodatkowo, podczas warsztatów prezentowane są techniki wpływu na otoczenie (menedżerów, współpracowników, partnerów życiowych), pokazujące jak zachęcać do współpracy, wykorzystywać w pełni potencjał, przy odwołaniu do potrzeb i wartości różnych ludzi.

 

Opiekunowie

Tomasz Sokołowski

Wiceprezes Zarządu