Raporty branżowe | HRK
irc ukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menu

Raporty branżowe

HRK to nie tylko rekrutacja i usługi wspierające biznes - tworzymy grupę ekspertów, którzy aktywnie śledzą zmiany rynkowe i chętnie dzielą się swoją wiedzą. Serdecznie zapraszamy do pobierania naszych raportów!

  • Nowa normalność. Rynek pracy IT po pandemii.

    HRK S.A. przeprowadziła badanie „Nowa normalność. Rynek pracy IT po pandemii” mające na celu zbadanie zmian, jakie zdaniem specjalistów IT zaszły w ich branży w ciągu ostatniego półrocza. Uczestnicy badania wskazywali i oceniali zmiany m.in. w obszarach związanych z warunkami w obecnym miejscem zatrudnienia, poszukiwaniem pracy, czy też uczestnictwem w procesach rekrutacyjnych.

    Pobierz raport w .pdf
  • Hybrydowy handlowiec 2021

    Pandemia COVID-19 zmieniła codzienność wielu branż. W ramach badania „Hybrydowy handlowiec” zapytaliśmy osoby pracujące na stanowiskach sprzedażowych w różnych branżach, o to jaki wpływ zmiany wywołane przez obostrzenia związane z epidemią mają na ich codzienną pracę, motywację, poziom stresu i o to, jakie nowe kompetencje musieli wykształcić, aby efektywnie realizować swoje zadania.

    Pobierz raport w .pdf
  • Rekrutacja 2021

    Celem raportu było wskazanie różnic wśród kandydatów na rynku pracy pod kątem sposobów poszukiwania pracy, odczuć względem poszczególnych etapów uczestnictwa w procesie rekrutacyjnym oraz tego, co ostatecznie skłania kandydata do przyjęcia oferty pracy danej organizacji. Uzyskane wyniki pozwoliły nam w sposób całościowy spojrzeć na preferencje kandydatów na rynku pracy, szczególnie teraz w dobie COVID-19.

    Pobierz raport w .pdf
  • Przywództwo i komunikacja w firmach w czasie pandemii

    Jak COVID-19 zmienił firmy? Czy menedżerowie podołali oczekiwaniom pracowników? W raporcie przedstawiamy konkretne wskazówki, jak liderzy powinni się zachowywać i jak działać, by wychodzić naprzeciw oczekiwaniom oraz potrzebom pracowników tak, by w sytuacji kryzysu mogli koncentrować się na swoich zadaniach, a stres im towarzyszący był minimalizowany.

    Pobierz raport w .pdf