Pokolenie Y zmusza firmy do zmian | HRK
irc ukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menu

Pokolenie Y zmusza firmy do zmian

04.11.2015
Główne zdjęcie artykułu

Chcąc pozyskać młode talenty, pracodawcy sięgają po nowe sposoby rekrutacji, aranżacji biur oraz zasady komunikacji i organizacji pracy – wskazuje artykuł w Rzeczpospolitej. Rafał Franczak, starszy konsultant w firmie rekrutacyjnej HRK, przyznaje, że specjaliści i menedżerowie z pokolenia Y mają inną postawę wobec pracodawców niż ich starsi koledzy.

– Odczuwają silną potrzebę niezależności. Dla nich liczy się osiągnięty efekt, ale sposób jego realizacji chcą wybrać sami. Zależy im na decydowaniu, gdzie będą wykonywać obowiązki i w jakim czasie. Łączy się to z silnym naciskiem na work-life balance – wyjaśnia Franczak. Dodaje, że oczekiwanie od pracodawcy gwarancji trzech miesięcy urlopu nie jest w tej grupie niczym zaskakującym. 

Czytaj więcej http://bit.ly/1TbITpc