
Chcąc pozyskać młode talenty, pracodawcy sięgają po nowe sposoby rekrutacji, aranżacji biur oraz zasady komunikacji i organizacji pracy – wskazuje artykuł w Rzeczpospolitej. Rafał Franczak, starszy konsultant w firmie rekrutacyjnej HRK, przyznaje, że specjaliści i menedżerowie z pokolenia Y mają inną postawę wobec pracodawców niż ich starsi koledzy.
– Odczuwają silną potrzebę niezależności. Dla nich liczy się osiągnięty efekt, ale sposób jego realizacji chcą wybrać sami. Zależy im na decydowaniu, gdzie będą wykonywać obowiązki i w jakim czasie. Łączy się to z silnym naciskiem na work-life balance – wyjaśnia Franczak. Dodaje, że oczekiwanie od pracodawcy gwarancji trzech miesięcy urlopu nie jest w tej grupie niczym zaskakującym.
Czytaj więcej http://bit.ly/1TbITpc
Przeczytaj także
-
Praca zdalna w czasie pandemii
Z każdym miesiącem trwania w systemie częściowej pracy zdalnej, pracodawcom łatwiej ocenić jej wpływ na efektywność pracy zespołów. Rekruterzy również wiedzą już, jak bardzo ten tryb pomaga lub przeszkadza w wykonywaniu codziennych zawodowych obowiązków.
-
Okiem rekrutera
Jeszcze kilka miesięcy temu nikt z nas nie wyobrażał sobie zatrudnić nowego pracownika, nigdy nie widząc go na żywo, bez uściśnięcia dłoni i porozmawiania twarzą w twarz. Wszyscy znaleźliśmy się w nowym położeniu – zarówno w życiu osobistym, jak i biznesowym.
-
Pracodawcy dobrze poradzili sobie z COVID-19, menedżerowie gorzej
86% pracowników jest zadowolonych z zapewnienia przez pracodawcę bezpiecznych warunków pracy – wynika z najnowszego badania firmy HRK. A jak działania szefów ocenili rodacy w czasie pandemii koronawirusa?