
Nadchodzący rok 2016 przyniesie szereg zmian legislacyjnych, wpływających na rynek finansowy w Polsce i działające na nim modele biznesowe. W takim momencie warto zadać sobie pytanie, jak organizacja jest przygotowana do nadchodzących zmian, jakie kompetencje będą niezbędne w skutecznym prowadzeniu biznesu, i które z nich pozwolą uzyskać przewagę konkurencyjną. Ważne będzie opracowanie strategii pozyskania kandydatów posiadających pożądane umiejętności i cechy.
Czytaj więcej http://bit.ly/1X0HiYX
Przeczytaj także
-
HR Business Partner – nowoczesna rola w zarządzaniu zasobami ludzkimi
Przeczytaj nasz artykuł i dowiedz się czym zajmuje się HR Business Partner, jakie ma perspektywy rozwoju oraz jakie są aktualnie widełki na tym stanowisku.
-
Assessment Center – zadania na stanowiska kierownicze
Jakie są różnice między rekrutacją tradycyjną a Assessment Center? Jak przygotować się do sesji AC a jak do Development Center?
-
Video CV – jak wyróżnić się na rynku pracy?
Kiedy warto nagrywać video cv? Jakie może to nieść korzyści dla kandydata?