Artykuły eksperckie
-
Czy marka pracodawcy ma znaczenie dla KAMów?
Obszar employer brandingu rozwija się bardzo szybko. Coraz trudniej o doświadczonych i zmotywowanych do zmiany zawodowej pracowników, szczególnie w dynamicznej branży FMCG.
-
Awans, atmosfera, czy wynagrodzenie?
Zarobki i możliwość rozwoju zawodowego – to, jak wynika z badania przeprowadzonego przez firmę HRK, dwa najbardziej popularne czynniki, które motywują Key Account Managerów z branży FMCG do podjęcia decyzji o poszukiwaniu nowej pracy.
-
Korporacja czy startup – gdzie warto pracować?
Wydawać by się mogło, że ustrukturyzowane i pełne sztywnych zasad korporacje odchodzą powoli do lamusa, a ich miejsce w rankingu najbardziej pożądanych pracodawców zajmują startupy. Czy aby na pewno?
-
Wynagrodzenia i benefity wśród Key Account Managerów
Zarobki nawet do 19 tysięcy brutto i szeroki pakiet benefitów – to, jak wynika z badania przeprowadzonego przez firmę HRK, obecne realia rynkowe wśród Key Account Managerów z branży FMCG.
-
Znasz język niemiecki? Bez problemu znajdziesz pracę
Z roku na rok na polskim rynku rośnie liczba inwestycji pochodzących z krajów niemieckojęzycznych, jednak dostępność pracowników ze znajomością języka niemieckiego jest ograniczona. Deficyt pracowników powoduje, że wynagrodzenia dla takich osób bywają naprawdę atrakcyjne.
-
5 pytań, na które nie musisz odpowiadać podczas rozmowy rekrutacyjnej
Rozmowa rekrutacyjna to nie rozprawa sądowa – nie trzeba odpowiadać na wszystkie pytania. Są takie, które można pominąć nie narażając się przy tym na niepowodzenie. Eksperci z HRK wymieniają 5 z nich.