Raporty, praca, praca inżyniera, raport HRK, 18.07.2024
Inżynier serwisu, technik serwisu, serwisant. Oczekiwania kandydatów – raport 2024
2 min.
Zapraszamy do zapoznania się z najnowszym raportem „Inżynier serwisu, technik serwisu, serwisant. Oczekiwania kandydatów”. Na podstawie ankiety przeprowadzonej wśród specjalistów serwisu mobilnego oraz przy wsparciu ekspertów z branży przybliżamy w nim charakter, wyzwania i możliwości, jakie niesie ze sobą praca na podobnym stanowisku. Inżynierowie podzielili się z nami wieloma szczegółami ze swojego codziennego dnia pracy, w tym:
- jak dużym wyzwaniem są częste delegacje;
- jakie trudności są wpisane w zawód serwisanta;
- na jakie wynagrodzenie oraz benefity mogą liczyć osoby pracujące w serwisie mobilnym;
- którzy pracodawcy są postrzegani jako ci najbardziej atrakcyjni na rynku – z punktu widzenia pracownika.
Ponad to w raporcie przeczytacie również, jakie kwestie są dla inżynierów serwisu ważne, które elementy swojej pracy uważają oni za najciekawsze i najbardziej rozwojowe oraz jakie strategie budowania zespołów serwisu mobilnego przyjmują organizacje, aby zapewnić swoim klientom najlepszą obsługę.
Materiał został przygotowany przez zespół HRK Technical Sales & Service, we współpracy z ekspertami z branży oraz Klastrem Przemysłowym Evoluma.
Zapraszamy do lektury!