irc ukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menuukryte ikony z menu
HRK jest jedną z największych i najbardziej doświadczonych polskich organizacji doradczych z obszaru zarządzania kapitałem ludzkim. Dostarczamy naszym klientom rozwiązania potrzebne na każdym etapie cyklu życia pracownika w organizacji ? od rekrutacji i employer brandingu, poprzez ocenę i rozwój pracowników, obsługę kadr i płac, aż po outplacement. Istniejemy od 2000 roku i działamy w oparciu o zespoły wyspecjalizowane w obsłudze poszczególnych branż. Posiadamy oddziały w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Katowicach, Krakowie i Łodzi.

Dla naszego klienta, międzynarodowej firmy obecnej w ponad 100 krajach, będącej liderem w dziedzinie cyfrowej transformacji zarządzania energią i automatyzacji w centrach danych, infrastrukturze i przemyśle poszukujemy proaktywnego kandydata na stanowisko:

 

Business Marketing Manager
Warszawa

Zadania:

  • Przygotowanie rocznego planu lokalnej komunikacji marketingowego dla powierzonego biznesu;
  • Planowanie i skuteczna realizacja projektów komunikacji marketingowej  (w tym koordynacja działań marketingowych i PR przy wykorzystaniu Digital Makreitngu, komunikacji w Social Media, organizacji i koordynację wydarzeń eventowych);
  • Zarządzanie budżetem i kalendarzem działań marketingowych;
  • Utrzymywanie dobrej i angażującej do współpracy komunikacji z działem sprzedaży;

Wymagania:

  • Minimum 5 lat doświadczenia w marketingu B2B (preferowane branże w obszarze rozwiązań dla przemysłu, IT, telco) w średniej lub dużej międzynarodowej firmie;  
  • Biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie;
  • Wysoko rozwinięte umiejętności komunikacji interpersonalnej;
  • Wyższe wykształcenie z obszaru komunikacji lub marketingu;
  • Dobra organizacja wielokanałowej komunikacji marketingowej dla profesjonalistów;
  • Proaktywność we wdrażaniu nowych narzędzi komunikacji marketingowej;
  • Zainteresowanie produktami i rozwiązaniami technologicznymi oraz chęć do pogłębiania tej wiedzy;
  • Umiejętność przekonywania do swoich pomysłów dopasowanych do ścieżki decyzyjnej klienta;
  • Umiejętność czerpania ze globalnej strategii marketingowej;

Oferta pracodawcy:

  • Ekscytująca praca w międzynarodowej firmie, która jest liderem rozwiązań dla przemysłu;
  • Udział w ważnych projektach ogólnofirmowych i międzynarodowych;
  • Praca w zróżnicowanym i wspierającym zespole specjalistów;
  • Szkolenia wprowadzające, które pomogą bezproblemowo odnaleźć się w firmie;
  • Szkolenia indywidualne dopasowane do osobistego planów rozwoju zawodowego;
  • Atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe, premia roczna oraz bogaty pakiet benefitów (karta sportowa, bony obiadowe, opieka medyczna, ubezpieczenie na życie i zdrowie, dofinansowanie do ?wakacji?, nauka języków)