Employer Branding

Wspieramy firmy, które chcą wzmocnić, zmienić lub zbudować od podstaw swój wizerunek. Szczególną wagę przywiązujemy do spójności komunikacji zewnętrznej i wewnętrznej, bo wiemy, że o pracodawcy najlepiej świadczą zadowoleni pracownicy.

Nasze usługi: 

  • Badania (w tym identyfikacja EVP) 
  • Strategie zarządzania marką
  • Kampanie - do profesjonalistów, młodych talentów i pracowników  
  • Polityka różnorodności
  • Polityka work-life balace i programy wellness 
  • Warsztaty z zakresu EB 
 

Korzyści: 

  • Zwiększenie grona osób zainteresowanych pracą w firmie.
  • Podniesienie „jakości” i dopasowania aplikujących kandydatów.
  • Kształtowanie poczucia dumy z pracy w organizacji. 

 

Jak to robimy?

 

Studia przypadku:

 

Badania i analizy

Wykorzystujemy szeroką gamę narzędzi badawczych, tworząc każdorazowo metodologię dostosowaną do potrzeb klienta. Podczas realizacji badań korzystamy wyłącznie z wiedzy i doświadczeń naszych konsultantów.  

Nasze usługi: 

  • Identyfikacja EVP (Employer Value Proposition) 
  • Analiza aktywności konkurencji – benchmarki polskie i międzynarodowe
  • Badania wizerunku wśród studentów i profesjonalistów
  • Analiza wizerunku w Internecie
  • Analiza dostępności kandydatów na wybranych rynkach 
  • Audyt procesu rekrutacji
  • Audyt komunikacji
  • Audyt kultury organizacyjnej

 

Strategie zarządzania marką

Opracowując strategie zarządzania marką korzystamy z wiedzy i doświadczeń naszych specjalizacji rekrutacyjnych, które doskonale znają oczekiwania kandydatów. Stosujemy nowoczesne narzędzia komunikacji. Mierzymy efektywność proponowanych klientom rozwiązań. 

Kampanie

  • Realizujemy kompleksowe kampanie wizerunkowe oraz adresowane do ściśle określonej grupy docelowej profesjonalistów lub młodych talentów.
  • Wykorzystujemy nowoczesne i tradycyjne kanały komunikacji z rynkiem.
  • Opracowujemy testy kompetencyjne, konkursy i gry online.
  • Budujemy scenariusze warsztatów na spotkania ze studentami.
  • Organizujemy wydarzenia adresowane do różnych grup kandydatów.
  • Dbamy o pozytywne doświadczenia kandydatów z udziału w procesie rekrutacji (Candidate Experience).
  • Wspieramy klientów, którym zależy na budowaniu świadomości pracowników np. w zakresie dostępnych możliwości rozwojowych w firmie.
  • Przyglądamy się efektywności poszczególnych narzędzi i kanałów komunikacji.
  • „Nie strzelamy z armaty do wróbli” – racjonalnie planujemy wydatki na kampanie. 

Polityka różnorodności

Wspieramy pracodawców, którym zależy na tym, by zainteresować swoją ofertą nowe grupy kandydatów – kobiety, niepełnosprawnych, młodzież, dojrzałych pracowników. Doradzamy, jak budować kulturę organizacyjną sprzyjającą różnorodności i co zrobić, by przekładała się na konkretne korzyści dla organizacji. 

Polityka work-life balance/wellness

Wspieramy pracodawców, którym zależy na tym, by stworzyć naprawdę wyjątkowe miejsca pracy. Rekomendujemy narzędzia wspierające pracowników w zachowaniu równowagi pomiędzy życiem zawodowym i prywatnym, doradzamy, jak je komunikować i upowszechniać w organizacji.  Monitorujemy poziom satysfakcji pracowników z wdrożonych programów.

Warsztaty z zakresu EB

Swoją wiedzą i doświadczeniem z zakresu EB i komunikacji dzielimy się podczas konferencji i warsztatów – otwartych i zamkniętych.  

Artykuły eksperckie

Na zlecenie Ministerstwa eksperci z zespołu Employer Branding HRK przygotują koncepcję i zawartość platformy internetowej dotyczącej godzenia ról zawodowych i rodzinnych. Zadanie to jest realizowane w ramach projektu „Rodzina i praca – to się opłaca” współfinansowanego przez Komisję...

Zatrudnianie osób niepełnosprawnych podnosi efektywność procesu rekrutacji, stanowi okazję do budowania wizerunku dobrego, troskliwego pracodawcy i wpisuje się w całościową politykę odpowiedzialności społecznej. Ma też wyraźny wpływ na kulturę organizacyjną i styl zarządzania w firmie – wynika z badania przeprowadzonego przez zespół...

Zarobki: Podczas rekrutacji to wciąż temat tabu. Podawanie kwoty ma sens w dwóch przypadkach. Jeśli jest ona naprawdę wysoka, a także dla podstawowych stanowisk, na których zróżnicowanie pensji nie jest duże. Przykładem kasjer czy magazynier – twierdzi Joanna Kotzian, ekspert ds. employer brandingu w HRK.

...

Wybierz język: PL EN
Portal Rynku Pracy